Design webu personální společnosti SAFA Czech Republic

Zadáno uživatelem machinho v kategorii Webové stránky

Zadání projektu

Rychlý popis

Design responzivního webu pro personální společnost.

Značka

Safa Czech Republic

Popis

CÍLEM SOUTĚŽE JE ZÍSKAT
- grafický návrh hlavní strany 
- grafický návrh podstrany s výpisem inzerátů 
- grafický návrh podstrany s výpisem článků
- grafický návrh strany s kontakty - v současnosti máme 3 pobočky, vzhled by neměl být složitý a samozřejmě by měl ctít design stránek, rádi bychom zakomponovali mapky s terčíkem adres daných poboček.

Pro začátek nám stačí nahrát HP (pokud to nebude úplně na konci soutěže). V případě, že se nám bude líbit, tak vás teprve vyzveme případně k dotvoření dalších podstránek. Vítězný designér však bude muset dodat výše vyjmenované podstránky v plném rozsahu.


PŘEDSTAVA OBECNĚ
Design by měl být moderní, čistý, vzdušný. Bílé pozadí. Do designu zakomponovat obtisky chodidel (viz. logo společnosti).

Responzivní vzhled webu dle nejmodernějších zásad tvorby webové grafiky.

Nechceme okopírované, neoriginální, nepřehledné, nevkusné, přehlcené - "Šírku designu preferujeme 1140px" - intuitivní ovládáni a přehlednost.

Chceme ctít čtyři barvy v rámci webu, z loga modrá a zelená, další šedá, bílá, černá.

Nebráníme se ale jinému nápadu.


KONKRÉTNĚJI
Živé pozadí na hlavní straně případně i u jiných podstran (sekcí) je naší představou ale ne dogmatem. Oživit naše logo, stopy odněkud někam putují a někde mizí. Pokud se rozhodnete zakomponovat živé pozadí, tak nám prosím do komentáře pod svým návrhem vložte nějaký externí odkaz s ukázkou.

Přikládám několik fotografií naší kanceláře pro představu, samozřejmě logo a také zakoupené fotografie použity ve stávajícím webu viz www.safaczech.com (není podmínkou je zakomponovat). Abychom přiblížili současnou situaci, tak si myslíme, že nynější webová prezentace je ve všech ohledech ať už po stránce designové, obsahové nebo funkčnosti zcela špatně. Uvažovali jsme, zda do nějaké míry z něho budeme vycházet, ale nakonec jsme však usoudili, že bude lepší začít od základu. Proto se na starý web příliš nefixujte a berte se z něj případně základní informace.

Na hlavní straně by mimo hlavního rozcestníku měly být na případném živém pozadí umístěny 4 hlavní odkazy s TOPovanou nabídkou - takové čtyři živé bubliny:
1. zobrazení aktuálně vložené nabídky práce,
2. odkaz na podstránku vzdělávejte se, zajímavosti, články, aktuality (náhled nových příspěvků) 
3. odběr novinek (odkaz na formulář-newsletter),
4. online generátor životopisů (uchazeč si vytvoří vyplněním formuláře svoje online CV, které si bude moci stáhnout jako PDF) - zde nám jde pouze o odkaz na generátor, design pro generátor není předmětem soutěže.

V zápatí homepage by mimo kontaktů měly být i symboly odkazů na sociální sítě in, f, t (ty možná nemusí být v zápatí ale na pravé horní straně homepage - necháme na vašem uvážení), moderně jednobarevně (třeba šedá) v kroužku apod.

Napadá mě ještě, že k některým sekcím Topovaným boxíkům apod. by šel přidat nějaký ručně psaný popis s šipkou třeba viz airbank.cz.


SEKCE
Dle důležitosti bychom rádi na HP prezentovali existenci těchto sekcí (stěžejních funkcí portálu). Jednalo by se zřejmě o banery nebo obrázky doplněné textem s odkazem na danou sekci.

nabídka volných míst + vyhledávání (nejdůležitější) - na hlavní straně si představujeme vyhledávací formulář  a nějaký boxík s TOPovanou nabídkou - online generátor životopisů (uchazeč si vytvoří vyplněním formuláře svoje online CV, které si bude moci stáhnout jako PDF). 

-hlídací agent - uchazeč zadá email a potřebné informace 

- pracovně-právní poradna / blog - sekce obsahující články 

- služby pro klienty (agenturní zaměstnávání, head hunting ...)

- o nás

- kontakty

- ostatní.


CO BY MĚL DESIGN SPLŇOVAT PO TECHNICKÉ STRÁNCE?
Web se bude později kódovat do HTML5/CSS3 a bude počítáno i s responzivní verzí. Grafický návrh by to měl brát tedy v potaz a zbytečně nepoužít prvky, které by pozdější vytvoření responzivní verze znemožňovaly, nebo tento proces značně ztížily.

Případně oceníme jakékoliv další nápady, invence apod. 
 

Pokud budete potřebovat více materiálů k tvorbě kontaktujte, rád vám je zodpovím v diskuzi pod projektem.

Název společnosti

Safa Czech Republic

Obor podnikání

Personalistika, agenturní zaměstnávání, personální recruitment...

Cílová skupina

Uchazeči o zaměstnání. Toto bude většinové publikum, proto je web třeba primárně zaměřit na uchazeče. Aby našli, co hledají. Firmy poptávající zaměstnance a další služby jako exeutive search, recruiting support, permanent recruitment a další.

Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?

Design by měl být moderní, čistý, vzdušný. Bílé pozadí. Do designu zakomponovat obtisky chodidel ( viz. logo společnosti). Responzivní vzhled webu dle nejmodernějších zásad tvorby webové grafiky - "Šírku designu preferujeme 1140px" - intuitivní ovládáni a přehlednost , Nebráníme se ale jinému nápadu.

Jaké návrhy byste neradi dostali?

Nechceme okopírované, neoriginální, nepřehledné, nevkusné, přehlcené.

Odkazy na řešení, která se vám líbí

Např. nathanpeterson.cz, naše řešení však může být hravější v rámci uvedených barev.

Preferované barvy

Chceme ctít čtyři barvy v rámci webu, z loga modrá a zelená, další šedá, bílá, černá, nebráníme se však jinému nápadu.

Přílohy

[10.8. 12:26]
[10.8. 12:26]
[10.8. 12:26]
[19.8. 7:43]
[19.8. 10:24]
[22.8. 15:53]
[28.8. 8:08]



Výhry

14400 Kč

#1 #2 #3 #4
13500 600 300

Stav

Ukončeno

  • Garantovaný projekt
  • Urgentní projekt
  • Zvýrazněný projekt
  • projekt na slepo

Nahraných designů: 10
Ukončení projektu: Ukončeno

Kategorie projektu

Webové stránky

Platební metody

Výhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu.

Přejít na komentáře (13)

Nahrané designy: 10

Řadit podle  

Komentáře

Tento prostor je určen výhradně pro konkrétní dotazy na zadavatele. Ostatní komentáře budou smazány administrátorem.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace