Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo pro firmu PROFIBA s.r.o.

Zadáno uživatelem baksa v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Jedná se o vytvoření loga pro nově vzniklou společnost PROFIBA s.r.o.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
16.07.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo2 560 Kč
2. místo300 Kč
3. místo150 Kč
nahraných designů
251
Aktivních:4
Vyřazené zadavatelem:210
Smazané designérem37
Vyřazené adminem:0
Text v logu
PROFIBA s.r.o.
Popis
Jedná se o tvorbu loga pro nově vzniklou právnickou osobu. 
Momentálně se zabývá výrobou městského mobiliáře, ale postupně bude přecházet pouze na nákup za účelem dalšího prodeje různého zboží.
Vidíme sílu v jednoduchosti a svěžích moderních barvách. Velice zajímavé jsou kombinace barev zelené, černé a bílé, nebo černé (šedivé) a oranžové.

Název společnosti
PROFIBA s.r.o.
Obor podnikání
Nákup a prodej
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
jednoduchost, zapamatovatelnost, svěží vzhled
Jaké návrhy byste neradi dostali?
přeplácané
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
oranžová, zelená, černá
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#168
3
graphicon
#168
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#155
1
FOGGI
#155
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#116
5
jardazero
#116
Hodnocení: žádné nahlásit
#190
0
Pospa
#190

zobrazit skryté designy (247)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
2Nine
#258
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Raxarts
#257
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#254
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#253
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#252
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#251
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#250
Hodnocení: žádné nahlásit
0
nestesti
#243
Hodnocení: žádné nahlásit
0
nestesti
#242
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mnuhlicek
#240
Hodnocení: žádné nahlásit
0
D3Arts
#239
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Cyborg
#234
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Pospa
#231
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#230
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Gressak
#229
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Raxarts
#228
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#227
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#226
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#225
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#224
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#223
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#222
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#220
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#219
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tukiee
#216
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Gressak
#213
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tukiee
#210
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#208
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bauterius
#206
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bauterius
#204
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Raxarts
#199
Hodnocení: žádné nahlásit
0
palca55
#198
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#197
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
2
petrak
#194
Hodnocení: žádné nahlásit
0
grace
#193
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#192
Hodnocení: žádné nahlásit
0
zizacb
#183
Hodnocení: žádné nahlásit
0
petakasik
#181
Hodnocení: žádné nahlásit
0
creativex
#173
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#171
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#170
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#169
Hodnocení: žádné nahlásit
0
jardazero
#167
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bauterius
#164
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#158
Hodnocení: žádné nahlásit
0
petrak
#157
Hodnocení: žádné nahlásit
0
FOGGI
#154
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bauterius
#151
Hodnocení: žádné nahlásit
1
creativex
#150
Hodnocení: žádné nahlásit
6
Lilli
#149
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lavision
#143
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lVlorf3us
#142
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Gressak
#139
Hodnocení: žádné nahlásit
4
8patrik9
#138
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Evelina
#135
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#133
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#132
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Molci
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
0
petrak
#129
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ENOLOGY
#124
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Fikus
#123
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Vidycz
#121
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#119
Hodnocení: žádné nahlásit
3
FOGGI
#118
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Hodnocení: žádné nahlásit
1
artotomas
#114
Hodnocení: žádné nahlásit
1
2Nine
#108
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Ivetad
#107
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
FOGGI
#102
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#97
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#96
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#95
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Iceman751
#94
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Iceman751
#93
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#90
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
2
mikaela
#85
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Fikus
#83
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Toonic
#81
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Jeepers
#80
Hodnocení: žádné nahlásit
0
hamy838
#77
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tutal
#73
Hodnocení: žádné nahlásit
0
2Nine
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Evelina
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Dezik
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#63
Hodnocení: žádné nahlásit
3
mnuhlicek
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tutal
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Bauterius
#60
Hodnocení: žádné nahlásit
0
zuzucica
#59
Hodnocení: žádné nahlásit
5
jardazero
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Poslus
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Rawen
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
3
2Nine
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
3
2Nine
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Toonic
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Fikus
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
18
lVlorf3us
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Psenda15
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tutal
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
5
Toonic
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tutal
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
3
lVlorf3us
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
0
SvileW_
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Umbrolla
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Amitiel
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ptR93
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Vocas123
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
0
SvileW_
#12
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Hodnocení: žádné nahlásit
1
paldo
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
1
paldo
#6
Hodnocení: žádné nahlásit
5
LVCAS
#4
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MajkldoTt
#246
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MajkldoTt
#245
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MajkldoTt
#233
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#207
Hodnocení: žádné nahlásit
0
grace
#203
Hodnocení: žádné nahlásit
0
grace
#202
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#196
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#191
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#189
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#188
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#187
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#186
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#185
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#184
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bauterius
#163
Hodnocení: žádné nahlásit
0
FOGGI
#153
Hodnocení: žádné nahlásit
5
graphicon
#145
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lavision
#141
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lavision
#140
Hodnocení: žádné nahlásit
0
8patrik9
#137
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Evelina
#134
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#130
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Evelina
#127
Hodnocení: žádné nahlásit
1
FOGGI
#126
Hodnocení: žádné nahlásit
1
mikaela
#117
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Iceman751
#92
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Iceman751
#91
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#89
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
4
mikaela
#82
Hodnocení: žádné nahlásit
0
2Nine
#70
Hodnocení: žádné nahlásit
4
mikaela
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mikaela
#64

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    Pokud by výherce nedodržel lhůtu 7 dnů, tak by měl zadavatel právo na výběr jiného vítěze. Avšak zadavatel má vždy zájem získat design, který se mu líbí. To znamená, že si nedovedu představit v praxi, že by se kvůli nějakému zpoždění vzdal vítězného návrhu, který si z nějakého důvodu vybral. Tyto procesy zatím probíhají hladce a pravidla by byla aplikována jen v případě, že by některá strana odmítala spolupracovat.

    11.08.2012 11:04
  • nahlásit lVlorf3us

    To je přeci jasné, stejně jako všude jinde - pokud výherce výhru nepřijme, peníze se pošlou do Afriky. :-) Tamější děti z něčeho musí žít.

    7.08.2012 13:57
  • nahlásit FOGGI

    admin: co se stane kdyz první vyherce nedodrží lhůtu 7 dnů?

    7.08.2012 13:44
  • nahlásit admin

    Zadavatel již výběr udělal, všichni vítězní designéři ještě výhru nepřijali.

    6.08.2012 21:55
  • nahlásit 2Nine

    DM Color sice nepamatuju, ale asi chapu, kam tim miris. Bohuzel mi nezbyva nez souhlasit.

    6.08.2012 20:03
  • nahlásit fokky

    Tak z tohodle bude další šaškárna, něco ve stylu DM Color (pro pamětníky)

    6.08.2012 19:29
  • nahlásit 2Nine

    Taky si rikam...ale koukam, ze uz se zacalo neco dit (dalsi vyrazene navrhy), tak treba to jeste stihnou :))

    6.08.2012 18:46
  • nahlásit Raxarts

    Ujistil mne, že výběr bude proveden ještě dnes. // Nějak se nestíhá :D

    6.08.2012 18:37
  • nahlásit admin

    Tu diskuzi, co se zde zase rozvíjela, jsem promazal - prosím, skutečně respektujte účel tohoto prostoru a vyvarujte se různých konstatování a subjektivního hodnocení soutěže a především řešení vzájemných sporů apod... Ta červená věta nad diskuzí je snad vidět dobře...Nyní jsem volal zadavateli. Nebyl si vůbec vědom 14 denní lhůty na výběr vítězů. Několikanásobně tuto informaci však nabízíme - takže poučení pro nás = musíme to ještě častěji opakovat a zdůrazňovat...:) Zároveň se teprve v sobotu vrátil z dovolené. Ujistil mne, že výběr bude proveden ještě dnes. Takže se opět omlouváme za zdržení. Nyní se u každé soutěže hned po ukončení budeme snažit více zadavatele motivovat k výběru v co nejbližším termínu.

    6.08.2012 9:24
  • nahlásit fokky

    Morfeus > Postřelená husa ... víš jak to je dál ;)Chce to najít vhodný kompromis, řekl bych, že šípka 1 600px je dosti adekvátní a cokoliv s větší šírkou už by neprošlo.Divím se, že se o tom tolik debatuje, diť je to naprosto základní věc a pořád se jen opakuje a opakuje.Činy místo slov. ;)

    6.08.2012 11:39
  • nahlásit lVlorf3us

    Pardon, opravdu se snažím už na ty rýpaly nereagovat, ale je to občas těžké. Asi zkusím nějaký kurz sebeovládání.Abych vložil něco konstruktuvního - jak jsem psal už někde, tak by bylo dobré, aby ty vklady v obrovském rozlišení systém automaticky nepřijal, nyní je to tedy odstraní, ale dělá to tu docela čurbes. Kromě pomalejšího načítání stránky, nepřehlednosti a chaosu je tu třeba problém, že u uživatelů, když si chci pak projet jejich vklady, tak u hodně designérů je klidně více jak polovina takovýchto vkladů, kdy se to přesměruje na *Design byl odstraněn*. Plus to tedy určitě musí docela 'zaplavovat' databázi, když je tu třeba těch 100 prázdných vkladů. Tak to by bylo fajn nějak pořešit, dát prostě limit na šířku (např. do 1000 px) a hotovo. :)

    6.08.2012 10:01
  • nahlásit Raxarts

    Tak kde máme vyhlášení? :)

    5.08.2012 15:25
  • nahlásit admin

    Informace pro zadavatele a designéry: u této soutěže musí být vítězové zadavatelem vybráni do 5.8.

    2.08.2012 9:37
  • nahlásit lVlorf3us

    Pardon, mám asi chronické onemocnění, skoro vždy když někomu chci vyčíst chybu, nějakou napíšu já (kdy* místo když). :D Každopádně rád bych to už nějak ukončil, prostě naše názory jsou na míle vzdálené a nikdo z nás svůj názor nezmění... je to jak házet hrách na zeď, takže to prosím ukončeme.

    30.07.2012 19:29
  • nahlásit lVlorf3us

    admin > Klidně promazat, já bych si ty příspěvky mazal klidně sám, protože je píšu z afektu a jen co vychladnu, radši bych to mázl, protože stejně nemá smysl diskutovat. Což by nebylo zlé zavést, ne editace, ale jen možnost smazání vlastních příspěvků, ať už kvůli překlepům, dvojitému odeslání, nebo kvůli tomu, že někdo napíše něco, co mu pak třeba dojde, že nemá smysl psát.fokky > Holt někdo neví, kdy se píše holt a když hold. :-) Prostě nepřestaneš. To není brekot, to je protiargument (a napsal jsem tam dost důvodů proti, brekot je trošku něco jiného, zkus slovník). Pokud v životě nesneseš žádný protiargument, tak asi špatně skončíš. O kvalitu mi samozřejmě jde. Konkurence zdravá je.. a já moc dobře chápu, o čem tu mluvíš, jen s tím prostě nesouhlasím. ;)

    30.07.2012 19:18
  • nahlásit fokky

    Morfeus > Někdo hold musí přihodit do soutěže dobré logo, či jiný návrh tak, aby se ze soutěže nestala fraška po tom, co se tu objevuje za návrhy. Je úsměvné, že tu mluvíš o VŠ.Pokud se mluvilo o omezení počtu vkladů - brečel jsi jako první. Nadhodil jsem řešení rozdělení do skupin (zvýšení kvality vkladůdo specifických soutěží) - brečel jsi jako první. Myslím, že o kvalitu by mělo jít i tobě, jelikož pokud nebudeš mít s kým soupeřit, vytvrdneš tu a nic se nenaučíš.Konkurence je zdravá. Až trochu procitneš tím designem tak pochopíš, o čem tu celou dobu mluvím.

    30.07.2012 10:24
  • nahlásit admin

    Pro všech diskutující: Dva dny jsem byl bez internetu a vracel jsem se z dovolené z Itálie a nestačím se divit, jak se to tady rozproudilo! Už zde prosím nic podobného nepište, očividně se shodnete a děje se přesně to, na co zdejší diskuze není. Pokud se chcete nad těmito věcmi pobavit, tak nejvhodnější místo je naše FB stránka: http://www.facebook.com/topdesignerczNezlobte se na mne, ale pravděpodobně velkou část diskuze smažu, abych to zde pročistil a dostál pravidlům. Takže bez rozdílu odstraním všechny příspěvky, které se netýkaly konkrétně této soutěže. Ale příspěvky si samozřejmě přečtu, jelikož mě vaše názory zajímají.

    30.07.2012 9:11
  • nahlásit lVlorf3us

    Lajknutí je otázka vteřiny. Nejsem asi takový nadšenec do FB, jako ty, snažím se čas využívat rozumně, víš, takže na nějaké zbytečné flamování tam nemám náladu, ani čas. Navíc to, co bych napsal na zeď, jsem (já i jiní) napsal sem, tedy protiargumenty, proč jsou skupiny nesmysl, jenže ty jsi to doteď nepobral. A neremcám pořád.. zatím tu skoro nikdo žádný nápad nevznesl a když už - a je smysluplný - tak nemám proč ho vyvracet, jenže ten tvůj smysluplný není, je skoro diskriminující a naprosto popírající smysl tohodle portálu (dát šanci VŠEM)...A jaký problém? Problém je ten, že ty absolutně nechápeš, co jsme se ti tu já, romcusii, inmax a ostatní pokoušeli sdělit. Tady není potřeba žádný výsledek. Používáš fráze, které naprosto nedávají smysl. A narážky na věk jsou k věci, protože kdybys byl o pár let starší, mluvil bys jinak. ;) On ti spadne hřebínek na VŠ, neboj.Abych ti ukázal, že i já mám názor a nápady - tak já bych zavedl něco jako morální kodex na TD.cz, zákaz urážek či nevhodných narážek na zadavatele. Po prohřešení jedno varování a pokud uživatel bude dělat problémy znovu, tak IP + ACC ban. Jé, jak by tu pak bylo krásně, všichni by drželi, jak se říká 'hubu a krok' a chovali se na úrovni, jako na všech normálních webech.

    30.07.2012 8:11
  • nahlásit fokky

    Pokud máš nějaký problém, napiš mi na fb, klidně napiš na zeď topdesignera, ať lidi aspoň vidí, že jsi jen remcal co má spoustu keců ale žádný výsledek. "Lajkuješ" každý příspěvek od admina na facebooku tak nevidím důvod proč by jsi nenašel cvilku času a nenapsal něco na zeď.Pouze se vezeš, ale pokud někdo příjde s dobrým nápadem (nedej bože já) tak remcáš.Hodnoť mě podle práce kterou jsem tu udělal a nedomýšlej si nějaké narážky na můj věk, víš kulový a pořád tu jen brečíš ;)

    29.07.2012 11:53
  • nahlásit lVlorf3us

    ... vážně jak když se bavím s tříletým. Celou dobu tu podáváme argumenty, proč jsou ty skupiny nesmysl a ty se zeptáš, zda jsem to konečně pochopil. :)A s rovností šancí je to kravina, stejně jako v reálnym světě, každý máme jiné dispozice a zvládáme / nezvládáme jiné věci a vzhledem k tomu, že jsi v komerční grafice déle, tak máš víc zkušeností = větší šance. A s tím truhlářem to byla metafora, bože.. nebylo to vytvořeno pro slovíčkaření, je vidět, že na tvé chápání je to asi moc složité. Na všechno máš sice odpověď, ale v každé odpovědi jen projevuješ svoji aroganci a urážky a schováváš se za trapnýma výrazama, že nikdo ostatní tomu nerozumí. :-) Hrozně rád bych tu diskusi ukončil, jenže ty musíš mít vždy poslední slovo a jelikož nedokážeš napsat zprávu bez sebemenšího projevu urážky, tak je vážně těžké nereagovat zpět. Ale pokusím se o to.. ale to, že přestanu psát neznamená, že jsi 'vyhrál', nebo o co ti tu vlastně jde. :)

    29.07.2012 11:43
  • nahlásit fokky

    A už jsi tu konečně pochopil, proč jsem navrhoval skupiny, respektive rozčlenění? :)Já jsem si přišel pro kvalitní reference, nereaguji na každou poptávku, netvořím plakáty a jiné blbůstky.Máš stejnou šanci jako já, tak se ukaž. Někdo to tady psal, tak to jen připomenu.Zmiňuješ truhláře. Nevím proč by měl mít v referencích pouze skříně, jestli je opravdu dobrej a měl bych si u něj zadat poptávku,rozhodně té kvality musel nějako dosáhnout a tím, že bude dělat pouze skříně tomu asi tak nebude. Nimráš ve věcech o kterých nic nevíš!

    29.07.2012 9:50
  • nahlásit lVlorf3us

    fokky > Nejde o kvalitní / nekvalitní reference. Jde o to, co všechno umíš a že ne vše v těch referencích je. Když truhlář bude mít v referencích jen skříně, neznamená to, že neumí udělat i stoly, nebo police. Fakt nevím, jestli to hraješ, nebo vážně nechápeš pointu.A s tim chovánim.. to se snad zlepší, až budeš starší. ;) Nevím, na co si hraješ, ty tu můžeš psát, ale my, když reagujem, tak říkáš, že si máme hledět svého? Je to snad tvůj server?Jinak víš, proč jsi už něco vyhrál? Protože sem nechodí profíci, ty se pohybujou cenově někde jinde a tohle je jim ukradené. Takže ano, mezi náma, slabšíma a průměrnejma grafikama jsi ty jeden z nejlepších. Gratuluji. Až vyhraješ tendr na logo ČR, nebo MŠMT, nebo podobný kalibr, tak to něco znamenat bude, ale tady to neznamená skoro nic, vlastně je to z hlediska pravděpodobnosti logické, máš větší zkušenosti, než 95% designérů zde = větší povědomí o tom, co zadavatelé chtějí a jak toho dosáhnout = vyšší šance na výhru. Asi jako kdybych já šel na maraton, kde všude okolo budou 6 leté děti a pak se chvástal, jaký jsem borec, že jsem vyhrál. :-)

    29.07.2012 9:39
  • nahlásit fokky

    Až tu něco dokážeš, něco vyhraješ a předvedeš nějakou práci, potom mi tu můžeš nadávat jak budeš chtít. Do té doby tě poprosímaby jses zdržel komentářů a hleděl si svého. Čekám, kdy to pochopí Morfeus, že si má hledět svého, ty už jsi to pochopil ;)

    29.07.2012 6:42
  • nahlásit romcusii

    fokky:  ... a opet nikoho neurazis, ze? jenze ty me urazit nemuzes nad tvym chovanim se muze clovek jen smutne pousmat a myslet si svoje. Jinak zde muzu slibyt ze radeji koncim veskere odpovedi na tvoje nazory a komunikaci s tebou, jelikoz drive nebo pozdeji by jsem asi ztrtatil nervy a nejakou urazku po tobe take plivl a to skutecne nechci protoze tim bch se postavil na tvou uroven. Takze ti preji prijemnou zabavu s nekym jinym.

    28.07.2012 22:22
  • nahlásit fokky

    "Chytrému napověz, hloupého kopni."

    28.07.2012 21:23
  • nahlásit inmax

    Obávám se, že tento web není pro fokkyho ego dost velký... ale chápu to.. s tímto přístupem ho už všude vyhodili, tak holt musí otravovat tady :)

    28.07.2012 20:48
  • nahlásit fokky

    Jsem rád, že jsi konečně pochopil, že na to nemáš, ostatně jako na grafiku.Pokud budeš cokoliv potřebovat, piš na fb a odpusťte si s Morfem narážky na jakékoliv slovo, které zde napíšu,to platí převážně, pokud sdělím svůj názor a kritiku pozitivní či negativního potenciálu ke kterémukoliv návrhu zde na td.czA neostýchejte se ani s gratulacemi ke kterékoliv mé výhře, s tím už dlouho nepočítám ;)

    28.07.2012 20:15
  • nahlásit romcusii

    ... no a je to tady zase veskera konstruktivni diskuse se zvrhava v napadani a urtazkyfokky sory ale na cloveka tveho kalibru fakt nemam silu a ani naladu tudiz mi nezbyva nez te do budoucna ignorovat

    28.07.2012 18:32
  • nahlásit fokky

    Pokud ale tvé reference nejsou kvalitní, nenaděláš nic a můžeš jich mít klidně plný hd ;) Raxarts > A ty jsi co za floutka, že tu nadhazuješ banování zde na td.cz? :D

    28.07.2012 14:56
  • nahlásit lVlorf3us

    Raxarts > Tak nějak. :)fokky > Ale ty pořád děláš, jak kdyby 'tihle' lidi vyhrávali. Zatím nevyhrál nikdo s logem v photoshopu, co měl vržený stín a vnější záři a naprosto nesmyslný font. Ne, tyhle práce se vyselektujou a ve finále neskončí. A proto ti může být naprosto ukradené, jestli tu tací lidé jsou a shánějí 'korunu na poslední chvíli', protože tu korunu prostě nedostanou a omrzí je to (anebo se budou snažit zlepšit, aby tu korunu třeba někdy dostali). :)A to s těmi referencemi, pořád nechápeš. Nejde o to, že více referencí = větší šance. Jde o to, že by viděl, že zvládnu (nebo jiný grafik) i jiný styl, třeba zrovna ten, co hledá, oproti těm oficiálním referencím, kde je škála stylu log opravdu malá a tam to třeba nenajde a tak zkusí jiného grafika, co v referencích ten styl (třeba ne tak 'dobrý', jak může mít ten, co to v referencích nemá, ale umí). Takže ve výsledku ano, byla by větší šance. Pokud stále nechápeš tu myšlenku, nemá cenu to řešit. ;)

    28.07.2012 14:45
  • nahlásit Raxarts

    Taky jsem pro, aby tu byla uzavřená komunita. Komunita lidí co se chtějí zkusit zúčastnit veřejné soutěže a ne těch co tu neustále mají kecy v diskuzi na všechno co se jim nelíbí. Hned bych začal s banováním Fokkyho a podobných. Člověk si chce přečíst něco k věci a místo toho tu jsou jen samý blbý kecy takových chytráků....

    28.07.2012 14:34
  • nahlásit fokky

    Bylo by potřeba to rozhodně promyslet. Rozhodně jsem pro, aby portál byl aspoň z části uzavřená komunita a abyzde nebyl takový samovolný nárust lidí, kteří hledají na poslední chvíli nějakou korunu, protože nesehnali brigádu. ;)

    28.07.2012 13:07
  • nahlásit inmax

    romcusii: neznám tě ale souhlasím se vším, co jsi tu napsal :) Mně by jen fakt rozesmálo, kdyby se ty skupiny vytvořili a fokky by skončil v té méně placené :D Jinak je to samozřejmě hloupost to takhle dělit. Jednak mi to už myšlenkou přijde totálně na hlavu a pak by to bylo asi hůře proveditelné... protože člověk, co by se prokázal jako výborný ve tvorbě reprezentativních věcí by třeba naprosto pohořel při návrhu vtipného potisku na triko, jak už tu níže zaznělo. Pokud zadavatel zakázky soutěž sleduje a průběžně selektuje nevyhovující práce, nemá nakonec problém s příliš mnoha návrhy. Grafici mají takto naprosto stejné šance a tak to doufám i nadále zůstane.

    28.07.2012 13:02
  • nahlásit fokky

    A myslíš si, že tvé reference za něco stojí, respektive pokud by jsi nabídnul všechny referencep, co jsi kdy udělal, myslíš, že by jsi měl o hodně větší šanci uspět v očích poptávajícího?

    28.07.2012 12:57
  • nahlásit lVlorf3us

    Je vidět, že prostě nejsi open-minded a nedokážeš přemýšlet a myslíš si, že je vše černobílé. Ano, souhlasím s romcusii, že NĚKDY jsou reference na škodu. Protože log jsem navrhoval hodně, hodně odlišných stylů, ale do referencí (dávám si tam jen ty, co jsou oficiální) se dostaly jen určité typy log a když tedy zašlu někomu reference, kdo hledá styl, který sice umím, ale není v referencích, tak si řekne "Hmm, sice reference dobrý, ale ne zrovna styl, co hledáme" a jdou o dům dál. Taky nemám rád případy, když se selektuje jen na základě referencí.. protože nejsou zdaleka indikátorem, co člověk všechno umí. Pak si vyberou někoho, kdo má super reference, ale udělá jim něco horšího, než ten, kdo to v referencích nemá, ale umí to. Ale to je fuk, jak říkám, s tvým přístupem neočekávám, že bys 'otevřel' mysl a tohle pochopil.Plus k tomu tvému přístupu, viz nový projekt, první je hned tvá narážka na negarantovanost, která je jen předzvěstí zase nějakého flame, že si nás designérů nikdo neváží a remcání, že za to ta práce nestojí. Prostě se takových projektů neúčastni.. kdybych se měl vyjadřovat ke všemu, co se mi nelíbí, tak nedělám nic jiného. Vážně nechápu tvoje využívání času na negativní věci a nesoustředění se na pozitiva a něco užitečnýho...

    28.07.2012 12:45
  • nahlásit fokky

    Na škodu? Kde to žiješ? :D ... absolutní blbost a jestli todle tvrdíš, tak se tu nemáme vůbec o čem dohadovat, protože tím pádemnemohu od tebe očekávat, že to pochopíš ;)

    28.07.2012 11:28
  • nahlásit romcusii

     - lVlorf3us : svata pravda moje rec!!! Se vsim do pismene souhlasim -a jeste pro Fokyho - referenci mam ze se mi nevejdou na hd a v suvislosti s tim  co psal lVlorf3us, reference nejsou vsechno a i proto jsem treba skoncil s praci na Webtrhu jelikoz tam je chce snad kazdej a podle meho nazaru, reference jsou vicemene na skodu.

    28.07.2012 10:48
  • nahlásit fokky

    Už jenom v tom, jak každý bere svoji práci se rozcházíme.

    28.07.2012 10:33
  • nahlásit lVlorf3us

    Sry, hádky jsou ztráta času. S nikým se nikdo nemazlí, nevím, proč tu ze sebe děláš nějakého mučedníka a že ostatní nemají šajnu o tom, co říkáš. :-) Kdybys věděl, kolik já vytvořil nepoužitých log, na které mi ani neodpověděli, nebo X log, za kterých jsem taky nedostal zaplaceno, tak by ti bylo do breku. Akorát přivádíš na server spolu s Mussilem moc negativismu.. kdybys přestal všechno tolik hrotit, nebyly by tu na tebe takové reakce a všechno by bylo v klidu. Prostě jak jsem psal u jednoho svého návrhu, buď rád, že tu jsou nezkušení, nejsou pro tebe žádná konkurence. Až vyhraje návrh vytvořený v malování, klidně nadávej, zatím je to ale zbytečné, nic to nezmění. :) Jen ztrácíš energii a čas.. jdi si radši zaběhat ven.

    28.07.2012 10:18
  • nahlásit fokky

    Tak zrovna u těch trikátorů, by bylo možné zvolit přístup obou skupin, jelikož by žádný grafik nedělal něco podobného ;)Jediné co tu vidím, že se tu navážíte do mě, furt tu brečíte, jak je to nespravedlivé ale urážky házíte pouze vy na mě!Ano, semnou se na začátku nikdo nemazlil, po vyhotovených návrzích pak odmítali zaplatit a to pořád dokola. Můžete bejt vůbecrádi, že Vám tu někdo povolí vložit něco bez nějakého ověření apod. Nečekám, že to pochopíte, jelikož nevíte o čem je řeč ;) Cokoliv řeknu, někdo z Vás dvou je proti. Pojďte to řešit na fb ať je to v povědomí více lidí ...

    28.07.2012 9:16
  • nahlásit lVlorf3us

    Reference nic neznamenají. Ne vždy. Můžeš mít super loga s promyšlenými nápady, ale v soutěži, kde bude zadavatel vyžadovat něco abstraktkního, tak nic kvalitního nevytvoříš a bude to vypadat jak paskvil. Pokud budeš tvořit sofistikovaná (čti racionální) loga a pak přijde soutěž (jako třeba AnimalStore), kde je potřeba vytvořit emocionální logo, tak se ti opět nemusí zdaleka podařit něco, co bude naplňovat spokojenost zadavatele a místo pejska v logu, co bude vyvolávat pozitivní emoce budeš zadavatelce vnucovat elegantní logotyp bez jediné dávky emocí. Prostě každý umíme něco, každý máme nějaké reference, ale nic neznamenají, protože ikdyž má někdo 'slabší' reference, neznamená to, že to je jediný styl, co umí a že to je nutně to, co předvede i v další soutěži. Vážně by mě upřímně zajímaly tvoje první reference, ani egoista jako ty nemůže říct, že hned napoprvé zazářil a že si držíš laťku od té chvíle doteď. Je to nesmysl.. všichni se vyvíjíme a zvládáme jiné věci. Mně třeba bavily ty trika (meme a party), ikdyž jsem to nikdy předtím nezkusil, ale očividně měly úspěch a našel jsem v sobě zas něco víc, co zvládnu. Kdyby tady byl 'režim', jak to popisuješ a u těch soutěží měli vstup pouze ti, kdo mají reference v oblasti potisku trik, tak by tam asi nepřibyl žádný vklad. Nebo by tam přibyl vklad od někoho, kdo dělá ale úplně jiný styl, než zadavatel hledá.Já osobně jsem zpětně na ty návrhy hrdej, protože jak jsem sledoval diskuse na facebooku u trikatoru, tak se lidem hodně líbí. A to je prosím vymyslela osoba, naprosto nekompetentní, která neměla vůbec žádné reference v této oblasti - já. Takže se přestaň povyšovat a nepodceňuj ničí kreativitu, protože by ses divil, jak by tě tyhle - pro tebe - amatéři, dokázali předčit v jiných 'disciplínách'.

    28.07.2012 8:44
  • nahlásit fokky

    romcusii > Čekal bych, že po 155 navrzích co jsi zde na td.cz budeš mít nějaké reference a nemusel by jses něčeho takového bát. Mě jde o to, že nějak podobně by mohlo vypadat menší ucelení skupin, respektive pokud zadavatel dá poptávku třeba za 10 000kč,může očekávat, že dostane kvalitní návrhy od členů skupiny, která ma ověřené reference, nějakou praxi a úroveň a místo tohonedostane 251 návrhů z kterých 173 prohlásí za odpad. Nejsem zde proti nikomu, ale rozhodně by to byl dobrý krok, jak poskytnout zadavatelilepší kvalitu. Třeba to časem pochopíš a řekneš "joo hele, on měl pravdu". ;)

    28.07.2012 7:44
  • nahlásit romcusii

    ale ja uz k veci mluvil a kdyz jsi u te politiky tak mi pripada tvuj navrh reseni jak z dob normalizace "vsichni jsme si rovni nekteri vsak rovnejsi" proste tvuj napad s delenim do skupin mi prijde jako absurdni a diskriminujici. Nikde (alespon co ja vim) v podobnych projektech se toto nedeje a pevne doufam ze ani zde se tebou pozadovane zmeny nedockame a reseni "pro tento pripad" neni resenim globalnim. Nadruhou stranu musim ocenit ze se snazis. No a nakonec k tomu urazeni - nikoho jsi nejmenoval ale z tveho projevu je citit jakasi arogance ale v tom tu nejsi sam uz jsem tu k tomu psal ze se tu lidi cim dal vic napadaji ale to by bylo na moc dlouhou diskusi takze toho radeji necham. Tak jeste jednou - VŠEM hodne stesti v dalsi praci

    27.07.2012 22:02
  • nahlásit fokky

    Pokud se ti nelíbí můj postoj k celé věci, je mi to opravdu líto. Navrhnul jsem řešení a zatím nikdo ho nedokázal vyvrátit tak, aby bylo nepoužitelné v tomto případě. Záměrně jsem nikoho nejmenoval a nikoho neurazil, nevidím důvod proč tu takové věci plácáš kolem sebe. Něco málo jsem tu na portále už udělal a pozoruji, jací jsou tu lidé. Myslím si, že jsem jeden z těch, co by právě k tomuto měli nadhodit aspoň nápad pro možnou lepší realizaci.Nemluv jak politik a mluv k věci ;)

    27.07.2012 20:08
  • nahlásit romcusii

    • ... z jake pozice si muzes dovolit o neci praci rict ze stoji za zlamanou gresli ?!!! z jake pozice nekoho nazivas kasparem ?!!! • mam dojem ze zde muze sve navrhy publikovat kazdy (a pevne doufam ze to tak i nadale zustane)• pokud se nekomu nabizena cena zda malo nemusi se do projektu poustet. • delam to nerad ale musim uznat ze me osobne tvuj pristup docela stve - neni tu jedina diskuze ktere jsi se zucastnil aniz by jsi nekoho nenapadl pripadne neurazil, no jo co se da delat "kazdej mame svoje hracky" - bud od te lasky a bud trosku slusny k ostatnim designerum, me se tu taky kde co nelibi ale nikoho a nici praci neurazim.Pokud nekdo neni schopen dodat podklady ve vectorech je pravda ze s takovym navrhem nemuze vyhrat ale admin rozhodne nemuze vse kontrolovat

    27.07.2012 19:03
  • nahlásit fokky

    Odpověděl jsi oklikou, respektive neodpověděl jsi na to, na co jsem se ptal a co jsem navrhoval ;)

    27.07.2012 17:08
  • nahlásit admin

    Fokky: U každého loga se nepozná, zda je ve vektoru (přeci jen vidíme jen náhledy, u některých je to zřejmé). To bychom museli požadovat zaslání loga v tomto formátu po každém designérovi - což nemůžeme, protože přes nás tyto soubory jako zprostředkovatele systémově jít nesmí (kvůli daňovým povinnostem)... A pokud bych měl každého designéra osobně prosit o důkazy tvorby ve vektorech, tak je to práce na několik hodin denně. Máme jasná pravidla, pokud je vítezný designér poruší a nezašle logo ve vektoru, tak nemá na výhru nárok. Zadavatel by si tak musel vybrat někoho jiného. A zatím k ničemu takovému nedošlo... Ty opravdu špatné návrhy si zadavatel nikdy nebral jako vítěze na 1. místě. A dobrý zadavatel navíc dokáže poznat kvalitní návrh a vyselektovat si špatné. Už několikrát se mi stalo, že se zadavatel zlobil, že to mažu s tím, že šlo třeba o dobrý nápad, ale špatné zpracování (což lze potenciálně změnit). Takže se určitě nebojím, že bych někoho urazil. Spíš nechci z pozice zprostředkovatele zasahovat do soutěže, která NENÍ mým majetkem. Proto to dělám jen ve vážných případech.

    27.07.2012 16:06
  • nahlásit fokky

    A tobě je málo 2 500- 5 000kč pro začínajícího grafika, který je bez referencí a jeho práce stojí za zlámanou grešli? :DSouhlasím pouze z části, škola z člověka nedělá odborníka a v tomto odvětví grafiky to platí dvojnásob, ale pokud někdo neplní zadání a nedodá logo ve vektoru a tady se admin ostejchá jestli může návrh smazat aby se dotyčný i přesto neurazil, je to špatně.Naprosto stojím za tímto rozhodnutím. Každý se pere o svoji referenci, proč by to teďka nějaký "kašpar" měl mít vše naservírováno pod nos a čekat, že dostane slušnej balík?

    27.07.2012 14:58
  • nahlásit mnuhlicek

    Ano, nadsenci a amateri dokazu urobit casto krasny dizajn a z lasky, ale to bohuzial nestaci.  Uz sice vidim tlaciarai ako sa bude tvarit, ked dostane podklady od grafika bez skusenosti. Pekny dizajn je jedna vec, zbuchat to vo vektoroch sa tiez da a vsetko to aj funguje pokial sa to umiestni iba niekam na hlavicku webu, ale odneste logo do tlaciane a je mozne, ze farby nebudu splnovat Vas color code, kedze nadsenec to nevie s farbami, tiez je mozne, ze vektor bude zle vyexportovany, ze nebudu dobre nastavene vyrezove linky a o mnoho a mnoho viac. Osobne si ale myslim, ze tento web je urceny hlavne pre amaterov, ktori sa tu ucia, teda tam ho aspon zaraduju low-budget ponuky, ked niekto plati cez 100 euro za tak musi byt spokojny s amaterskym vystupom, kedze trhova hodnota profesionalnej prace je niekde inde.

    27.07.2012 11:26
  • nahlásit romcusii

    Ale to si děláte legraci, že jo? Chcete delit grafiky do skupin? Pánová on grafik bez referencí, bez odborného vzdělání a jiných "zbytečností" dokáže také vytvořit dobrý design a mnohem lepší než absolvent uměleckého oboru se spoustou referencí. Pokud chcete odradit začínající grafiky tak pokračujte ve svém snažení o rozškatulkování grafiků. A hlavně i "dobrý" design může být pro zadavatele nevyhovující a naopak to co se vám zdá jako odpad může být přesně to co zadavatel chce.  A argumen že se musí zadavatel probírat 200 návrhama - at je rád! Když půjde do gr. studia dostane 5 návrhů a ještě mu k tomu napočítají skicovné. Ale tady má v podstatě 200 návrhů zadarmo, protože 3000 za logo které zadavatelé běžně nabízí je směšná cena. Takže buďte od té lásky a nechte to být a smiřte se s tím, že vám pánům dokonalým grafikům občas výhru vyfoukne nějaký ten kluk či holka "z ulice".Hodně štěstí v další práci VŠEM

    27.07.2012 6:55
  • nahlásit fokky

    Máš recht Cecilko :D ... Rozhodně bych byl spíše pro utvoření skupin. Skupina s členy, kteří se neprokáží referencemi by pracovala na projektech s minimální možnou výhrou až do nějaké hranice. Od této hranice by byla druhá skupina, které se prokáže referencemi, portfoliem a zkušenostmi. Grafik z druhé by mohl vkládat do obou soutěží zatím co grafik z první skupiny by mohl vkládat pouze do první, respektive do soutěží s minimální výhrou.

    27.07.2012 5:07
  • nahlásit Rachmaninov

    To Fokky: rika se tomu kvalifikace.... :)

    26.07.2012 22:32
  • nahlásit fokky

    K nějakému porovnání by ale dojít mělo, respektive nějaké "utřídění" je i ve sportu ;)

    26.07.2012 17:51
  • nahlásit admin

    Fokky: No jo, ale ta hranice mezi designem, který sem nepatří a tím, který zde lze ponechat, je docela široká. Přeci jen zadavatel si zaplatil za soutěž... A v každé soutěži se musí počítat i se slabšími výkony. Třeba taková soutěž v plavání. Přece byste nechtěli nejpomalejší plavce hned po první soutěži všechny utopit...:) Asi byste jim spíš řekli, že by měli začít trénovat a pracovat na svých schopnostech.

    26.07.2012 17:38
  • nahlásit fokky

    Slovo "občas" je v tomto případě každý druhý případ :D

    26.07.2012 15:11
  • nahlásit AARONN

    admin>Určitě souhlasím s vizí pomoci začínajícím designérům. Tahle stránka je výborné cvinčení a v podobě úspěchu nečeká jen peněžní odměna, ale hlavně existující reference. Jen se prostě občas objeví návrh, který sem nepatří =).

    26.07.2012 14:23
  • nahlásit 2Nine

    To musi zadavatel teprve vybrat (pochybuju, ze si dali schuzku hned nekdy ve 3 rano, kdy ta soutez koncila :))

    26.07.2012 10:57
  • nahlásit zuzucica

    ..a kto to teda vyhral?

    26.07.2012 10:48
  • nahlásit 2Nine

    Prave mam pocit, ze ta soudnost tu nekterym lidem trochu chybi :)

    25.07.2012 20:29
  • nahlásit admin

    Sice by to nebylo špatné mít zde jen naprosto profesionální designéry. Ale s naším portálem se snažíme plnit určitou rozvojovou funkci směrem k začínajícím designérům. Když je budeme nějak zásadně selektovat, tak si z toho nic nevezmou. To, že někdo zatím nedokáže vytvořit profesionální návrh, neznamená, že to za pár měsíců (spíše let) nedokáže. Osobně věřím v to, že každý s alespoň základní sebereflexí dokáže usoudit, že nemá zatím nárok konkurovat lepším designérům. Pokud to myslí s designem vážně, tak by se měl snažit, aby tomu tak nebylo a měl by na sobě pracovat. Zadavatel si jistě s výběrem poradí. V tomto případě průběžně nevyhovující návrhy vyřazoval a usnadnil si v tomto ohledu práci.

    25.07.2012 20:00
  • nahlásit AARONN

    >2Nine>To by nebyl špatný nápad. Určitě by byla pro jak většina designérů, tak i zadavatelé.

    25.07.2012 19:25
  • nahlásit fokky

    Nebo by stačilo někde na webu otisknout "Nesehnali jste brigádu? ... za jeden den se s PS nenaučíte."

    25.07.2012 7:04
  • nahlásit 2Nine

    Jak na to tak koukam, pri registraci by tu meli novacci nejlepe vlozit nekolik svojich referenci pro posouzeni a schvaleni uctu adminem. Log je tu pres 200 a pritom vic jak pulka je totalni odpad...

    24.07.2012 22:31
  • nahlásit fokky

    MM: takový problém vybrat dobré logo by zas až tak být nemusel ;)

    24.07.2012 16:56
  • nahlásit MartinMussil

    baksa :) upřímnou soustrast. 

    24.07.2012 15:16
  • nahlásit baksa

    Ano, budou vyřazena. Proto doporučujeme zaslat nové návrhy, které odpovídají zadání.

    23.07.2012 11:06
  • nahlásit kazaxx

    Upřímně zadavatele lituji. Je tu jen naprostém minimum (dvě, tři loga) které za to stojí. Zbytek je jen promrhaný čas zadavatele na prosévání a probírání "na poradě"…

    23.07.2012 9:20
  • nahlásit mikaela

    Dobrý den mohu se zeptat zda návrhy s malými písmeny budou automaticky vyřazeny protože i když v soutěži zůstávají tak vlastně nejsou přípustné

    23.07.2012 8:57
  • nahlásit MartinMussil

    "Upozorňuji veškeré tvůrce, že název společnosti je PROFIBA s.r.o., změna velikosti písma není přípustná. Dovoluje se změna fontu, barevnosti a odpojení S.R.O." Tomu asi málokdo rozumí...  

    21.07.2012 7:15
  • nahlásit baksa

    Nevyhovující návrhy odstraňujeme u jiných váhám. Po poradě budeme hodnotit jednotlivá loga.

    20.07.2012 10:05
  • nahlásit fokky

    Mohu poprosit o nějaké hodnocení vložených návrhů ? :), děkuji

    20.07.2012 9:16
  • nahlásit baksa

    Upozorňuji veškeré tvůrce, že název společnosti je PROFIBA s.r.o., změna velikosti písma není přípustná. Dovoluje se změna fontu, barevnosti a odpojení S.R.O. 

    19.07.2012 21:22
  • nahlásit MartinMussil

    Celkem perličky ;)

    19.07.2012 11:57
  • nahlásit fokky

    Celkem by se hodilo i nějaké hodnocení u takovéto tvorby bez detailního zadání :)

    18.07.2012 17:10
  • nahlásit admin

    Už toho nechte prosím. S designérem MartinMussil si již píšeme přes email a docela konstruktivně. V některých ohledech má samozřejmě pravdu. Ale obchodně je náš portál jednou takto nastaven a je potřeba se s tím smířit. Dostalo se nám už i několika atraktivních zadavatelů, kteří si zaplatili daleko nad rámec minimálních požadavků. Ale nemůžete žádného zadavatele napadat za to, že využije možnosti minimálního rozpočtu. To nedává rozum. Takže tuto diskuzi na toto téma uzavírám. Vše, co bude následovat, poletí pryč. Už jen komentáře k soutěži prosím. A to myslím vážně. Vždy vás nechám odpovědět na minulý komentář, v odpovědi se zas nějak vzájemně napadnete a je to zamotaný kruh. Takže, když něco smažu, tak nechci nic slyšet o cenzuře, prostoru k vyjádření jste dostali až až...

    17.07.2012 19:54
  • nahlásit fokky

    ... a nebo bude jednoduší poslat jednoho kecálka kamsi do háje :D, žejo morfe :P

    17.07.2012 19:28
  • nahlásit lVlorf3us

    Tak si založte ten web spolu a mějte spolu malá designerátka. :-)

    17.07.2012 19:23
  • nahlásit fokky

    Bohužel má Martin ale pravdu ;)

    17.07.2012 19:21
  • nahlásit lVlorf3us

    Chtěl jsem napsat hodně dlouhou reakci, ale mám dost respektu k zadavateli a k tomu, že nemá potřebu číst tu nějaký flame. Tak snad jen vážený Mussile, jdi už pryč.. nikoho tu tvé neustálé brblání nezajímá, jen tu kazíš atmosféru a morálku komunity a ponižuješ i sebe. Nedokážu pochopit, proč se někdo zdržuje na místě, co ho rozčiluje, když k tomu není nucen. Tak buďto jsi cvok, nebo máš opravdu těžké komplexy a snažíš se všem hanit práci a dělat ze sebe největšího všeználka. Udělej si vlastní, TopMussilDesigner.cz, povol jen soutěže s rozpočtem aspoň půl milionu s požadavkem klidně otisku prstů a už tu neoxiduj.

    17.07.2012 19:19
  • nahlásit fokky

    V tom případě ale chci vidět diskuzi na fb. Je to mrtvé a vypadá to pouze jako "měřidlo populace" na td.cz

    17.07.2012 18:42
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Je to na dlouhou diskuzi, opravdu to nechci řešit pod konkrétním projektem. Je to tak těžko pochopitelný požadavek? Má nabídka na komunikaci přes email platí, to samé veřejně přes náš FB. Už sem prosím tyto komentáře nepište, zadavatele to nezajímá a nepatří to sem. Jinak to už budu opravdu za účelem přehlednosti této soutěže mazat (a to bez urážky). Nebudu už tolerovat tento způsob odrazování zadavatelů od soutěže. Stěžují si na to a neustále se to opakuje u každé soutěže. Na své komentáře máte prostor jinde a jsou tam vítané. Děkuji.

    17.07.2012 18:08
  • nahlásit MartinMussil

    Admin: Asi by už bylo dobré si stanovit priority :) Uvažujte pragmaticky racionálně. Pokud chcete tento server někam dotáhnout, budete muset dělat věci, které se Vám možná nezdají a nejsou Vám po chuti. Jde tu přesně o to tu popsal kazaxx. Ty manuály jsou potřeba z důvodu poznání kvalitního designera. Při nastolení těchto pravidel přilákáte designéry mnohem vyšších úrovní a tím pádem i zakázky s větší cenou. A řekněte sám, že to není pravda: logo za 100K = větší provize pro vás, nadměrná spokojenost klienta i designéra. To vše pochopitelně vede mnohem rychlejšímu a solidnějšímu rozvoji TD. Chápu, že tu chcete nabízet takové ceny aby i malý podnikatelé mohli mít své logo, ale o tom to není. Když se do systému podnikání podíváte trochu hlouběji, pochopíte, že nemůžete mít něco na co nemáte. A pokud už Vám toto někdo zprostředkuje tak je to velká chyba. Degradují se pak zkušenosti opravdových designérů na úroveň začínajících. Tím vším je vzbuzováno v podvědomí lidí mylné přesvědčení, že se brand dá pořídit za pár korun. A to je opravdu špatně.  Bohužel pokud se neudělá razantní krok ve smyslu uzavření komunity jako je například na dribbblu tak zde bude pořád a stále docházet k těmto nesrovnalostem a dovolím si tvrdit, že i Vám jednou dojdou síly tohle všechno pořád řešit do nekonečna. Pokud Vás taková práce baví tak ok, proti gustu žádný dišputát... Je třeba si uvědomit, jestli Vám stačí 10 zadaných projektů za rok za průměrnou cenu 50-60K, nebo 100 projektů za "pár korun". Jsou to jednoduché počty, a schválně jak si myslíte že by to takto fungovalo z dlouhodobého hlediska? Jste obchodník, přistupujte tak ke své práci a budeme se všichni mít dobře :) a Vy především! :) Opět jsem to mohl napsat na e-mail a přijde mi že zde to má trošku větší smysl. Konec konců, přečtete si to tak i tak. 

    17.07.2012 17:59
  • nahlásit MartinMussil

    kazaxx Divím, se že to pravidlo 10% zde někdo zná :) To pravidlo neplatilo dříve, ale platí i dnes a vždy platit bude. Jen není zcela respektováno. Palec nahoru za znalosti. ;) příjemný pocit potkat tu někoho takového :D

    17.07.2012 17:39
  • nahlásit admin

    Fokky: Není to chyba zadavatele. Většina těchto designů pochází od uživatelů, co se registrovali z neznámeho zdroje během posledních dvou týdnů. Náhoda to asi úplně nebude. Můj předpoklad je, že to souvisí s nějakým odkazem z nějakého webu "jak vydělat na internetu" a registrovali se nám zde lidé, kteří si to přišli zkusit spolu s prvním pokusem v grafickém programu...:) Proto prosím zadavatele, aby návrhy, které se mu vůbec nelíbí zavčas vyselektoval, aby ty dobré v těchto neprofesionálních designech nezapadly. Snažím se doporučovat těmto designérům vyřazení ze soutěže, nebo některé skutečně neodpovídající (na první pohled v rastru) mažeme. Ale nechci více do soutěže zasahovat.

    17.07.2012 16:01
  • nahlásit fokky

    Malinko ano :), poté se ale nemůžeš divit, co za návrhy zde je k vidění.

    17.07.2012 14:24
  • nahlásit admin

    kazaxx: Jsou to od Vás dobré a konstruktivní nápady. Ale obávám se, že takový rozsah prací se nehodí pro designérskou soutěž. Zde by se měla prezentovat základní idea návrhu. Pokud se bude zadavateli líbit, tak může s designérem navázat další spolupráci - to se tady děje naprosto běžně. Designér pak může nabídnout už mimo náš portál vytvoření logomanuálu za sjednaných podmínek. Nedovedu si představit, že by do soutěže designéři nahrávali práci takového rozsahu. Když tady budou soutěže za 200k, tak proč ne... Ale můžeme na podobných možnostech pracovat za účelem nalákání atraktivnějších soutěží. Děkujeme za poznámky.fooky: Zadavatel se nemá co "umoudřovat". Splnil naše podmínky a výhru stanovil úplně normální. Nevytvářejte na zadavatele v tomto ohledu nátlak.

    17.07.2012 13:55
  • nahlásit kazaxx

    Abych nezapoměl, cena za logo ani tolik nezmění počet kvalitních log, ale přímo podmínky pro designery nastavené na topodesigner. Chtít logo jen ve vektoru v barevné černé a invertní variantě je hrozně málo. Co automaticky zadat do podmínek i základní minimanuál s barevným upřesněním, ochrannou zónou loga atp. Dodání v různých variantách pro office, web, tisk, řez (u 3D a přechodových log). Dodání s licenčním ujednáním a jiné prkotinky. Tyto podmínky by určitě změnili nejen cenu log a značek, ale rovnou by se i hodně snížil počet nekvalitních značek těch co to chtějí jen zkusit na náhodu. A firemní tvář není o tom zkus to a uvidíš. Zároveň by měl mít zadavatel nějakou tabulku pro vyplnění, kde by zaškrtával i předdefinované volby. 1. Prodej > kosmetika, šperky, dřevo, kamna, lavičky … Prodej smíšeného zboží > drogerie, potraviny, bílá technika, železářství Výroba > truhlářství/dřevovýroba, záměčnictví, smaltování… atd… 2. Požadavek na registraci značky: ano/ne  (+5–30 000 Kč s odkazem např http://www.upv.cz/cs/prumyslova-prava/ochranne-znamky.html) 3. Obsah manuálu: základní, rozšířený (vizitky, firemní tiskoviny atp.), plný (firemní automobily, bannery, značení budov, vlajky atp). 4. a další věci které tu už dál nemá smysl vypisovat (bych se upsal) protože zkušení ví co myslím

    17.07.2012 13:39
  • nahlásit fokky

    Ano, cena je opravdu zarážející. Třeba se poptávající umoudří a minimálně zdvojnásobí výhru za první místo ;)

    17.07.2012 13:35
  • nahlásit kazaxx

    Dobrý den, tak se taky musím trošku vyjádřit k zadání :-)  Zadání soutěže, tedy informace pro nápad pro vytvoření loga je víceméně neúplné. Přijít za mnou klient a chtít vytvořit logo pro "nákup a prodej" a zadat jen barevnost, to je opravdu málo. Nákup a prodej čeho? Dřeva? Drogerie? Audia a videa? Bílé techniky? Má li totiž logo fungovat, musí se vědět na co přesně má být, jaký druh, styl a design použít. Bez těchto informací totiž pak vznikají unidesign loga/značky které nevyjadřují naprosto nic, je to jen jakýsi nic neříkající art na vizitce. Tohle si mohou dovolit snad jen velké firmy (u nás fabriky) které již nabízí něco opravdu důležitého a logo není tolik důležité jako spíš název a produkt název (proto to často mají jen názvem/ jméno firmy bez piktogramu a balastrů). Co e týče ceny tak to je kapitola sama o sobě. 3 000 Kč za logo pro někoho je odpovídající pro někoho ne. Proto kdysi bylo pravidlo říkající že cena tváře (loga, znaku) firmy by měla být ve výši 10% z průměrného měsíčního obratu klienta. Buď to zhruba odhadnete podle trhu v daném regionu a nebo klient sám řekne kolik točí. Není ostuda se zeptat, on jde za vámi s cílem pro vyšší zisky a lepšího zařazení na trhu. Ne pro nějaký art na vizitku.

    17.07.2012 13:18
  • nahlásit MartinMussil

    Záměrně jsem to napsal sem z důvodů potenciálních zadavatelů. Chápu, že to sem úplně nepatří, ale pevně doufám, že z toho nikdo vrásky mít nebude :) 

    17.07.2012 9:45
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Budete snad i překvapen, ale musím s Vámi souhlasit v určitých aspektech. Nicméně musím upozornit, že konkrétní výše odměny je na zadavateli a na jeho odpovědnost (když neberu v úvahu minimální výši výher). Jsme v podstatě poskytovatelé softwarového řešení na uspořádání designérských soutěží. Zadavatel je pak již odpovědný za to, jestli dokáže designéry svojí soutěží oslovit – a to jak zadáním, tak cenou. Výhry kolem 3000 Kč za logo se ukázaly jako dostatečné a vždy byli zadavatelé s výsledky spokojeni. Tato minimální cena je stanovena proto, abychom mohli oslovit i živnostníky a menší společnosti, které by stejně více investovat nemohly. Větší společnosti dokázaly většinou nabídnout mnohem atraktivnější výhry ve vlastním zájmu. Nové designéry přibírat musíme, jelikož jsme otevřená komunita. Každý má právo se zúčastnit. Jen musí počítat s tím, že nějaká minimální kvalita je požadována.Nechci opět rozvíjet tuto obecnou diskuzi pod konkrétním projektem. Ale to neznamená, že o tom nechci komunikovat (sami cenovou politiku interně řešíme). Budu rád, když se na toto téma pobavíme třeba pomocí emailu (napište mi klidně na synek@topdesigner.cz). Pokud se chcete bavit veřejně, tak od toho máme náš FB profil (http://www.facebook.com/topdesignercz), tam se o takových věcech můžeme bavit jako komunita. Proto opět všechny vyzývám, aby tuto diskuzi využívali výhradně pro dotazy na zadavatele za účelem získání informací k soutěži a respektovali to (dle našich Podmínek užití). Nikdo Vás nechce umlčet a konstruktivní kritika nás zajímá. Vaše příspěvky byly mazány, jelikož byly na nevhodných místech, nebo napsány útočně směrem k zadavateli. A mazat je budeme dál, jelikož pravidla musíme nějak naplňovat. Děkuji za pochopení.

    17.07.2012 9:45
  • nahlásit MartinMussil

    Při zakázkách CI nad 15K je standardem zadání na 2x A4 s konkretním popisem společnosti, jejich know-how (vázáno mlčenlivostí) a struktura. Při zakázkách, nebo zde konkrétně u výběrového řízení do 5K je prostě zadání bez většího slovního balastu, nekonkrétních informací a vše je tak nějak v hádankách. Vážený pane Admine, je pěkné, že ceny za logo jsou tu zde jako nečetnější nastaveny do 3.000,- Kč jako je například tento projekt. Nic méně možná by stálo na zamyšlenou zda je to správně. Pokud jste dobrý obchodník tak určitě víte že kvalita zpracování z 80% závisí na rozpočtu zadavatele. Byl tu bohužel již z počátku nastaven takový systém, že topdesigner.cz slouží jako nízkorozpočtové výběrové řízení. Chápu, že to asi bylo díky obavám, že designéři a zadavatele nepřijdou. Ta obava je při spuštění každého projektu, to je pochopitelné. Nemůžete, ale při takovém projektu jako je tento žádat designéry o kvalitu, když vy sám jste jim to více méně dovolil. Bohužel se domnívám, že Vás neposlechnou... Otázkou ale je, zda je Vaší iniciativou nechat to tak a přibírat další designéry, které jak UŽ i vy říkáte jsou nekvalitní, nebo mají nekvalitní designy a nebo vezmete trochu více portálu osud do svých rukou a uděláte z topdesigner.cz to co je hodno jeho jména. p.s. Neberte to jako nic proti Vám, píši to bez jakékoliv agrese a arogance. Tak bych prosil, aby na mě nebyla opět za moje názory vypuštěna vlčí smečka a pravomoc smazání komentářů :)S pozdravemnejneoblíbenější kritik na topdesigner.cz 

    17.07.2012 9:09
  • nahlásit fokky

    Něco ze života :DKlient grafikovi: “Je to uplne super, zase jste se prekonal. Jenom to udelame uplne jinak…”tohoto bych se poté chtěl vyvarovat, proto si myslím, že je naprosto důležité, aby zadání k něčemu vypadalo.

    17.07.2012 7:59
  • nahlásit admin

    Fokky: No tak, trochu úcty k zadavateli bych prosil. Pokud něco na zadání někomu chybí, tak není přeci problém slušně se zeptat - zadavatel přeci normálně a ochotně reaguje. Proto jsme diskuzi pod zadáním na základě přání designérů zavedli. Zadání je úsporné, to je pravda. Ale na druhou stranu máte jasnou představu o činnosti společnosti. Víte, že má být logo abstraktnějšího charakteru, jelikož společnost může předmět své činnosti v budoucnu změnit. Nejste svázáni konkrétními požadavky a můžete zapojit fantazii. Pokud je pro Tebe odměna neodpovídající, tak stačí svoji nespokojenost vyjádřit neúčastí. Zadavatel splnil podmínky na našem portálu a stanovil cenu podle základních požadavků - tak jako dalších 80% projektů, které měly výhry podobné. Můžeš si počkat na větší společnosti a atraktivnější projekty.

    16.07.2012 21:56
  • nahlásit baksa

    Jaké si představujete zadání, aby nebylo pitomé?  Kdyby nám byla naprosto jasná představa, tak si logo uděláme sami. 

    16.07.2012 21:44
  • nahlásit fokky

    Ano, proto příspívám do soutěží, které jsou zajímavé a ve kterých dostanu aspoň z části zaplacenou svoji práci. Ano, v takové soutěži ale čekám, že kvalita bude lepší. Pokud ale čekáte, že dostanete za 2,5k logo, které vychází z naprosto pitomého zadání, je někde chyba. V tuto chvíli mohu říct, že zde nenastala chyba pouze na straně zadavatele.

    16.07.2012 21:36
  • nahlásit admin

    fokky: Naše minimální cena je jasně stanovena a v tomto případě splněna. Výhry kolem 3000 Kč patří na TD mezi nejčastější. A tato částka si již zaslouží určitou kvalitu. Pokud bude potřeba tuto částku zvýšit, tak to uděláme. Zatím ji považujeme za optimální výchozí hodnotu.  Od mnoha designérů je jasný požadavek na to, abychom vynucovali vyšší kvalitu, aby zde nebyly balastní návrhy (to je i tvůj případ) a kvalitní se neztrácely v záplavě amatérských pokusů. Za tímto účelem máme i nová pravidla a posílené možnosti návrhy selektovat z pozice administrátora. Máme tady mnoho nových designérů, kteří dnes nahráli práce, které nejsou dostatečné...

    16.07.2012 20:39
  • nahlásit fokky

    to admin: Kvalita a zpracování je prozatím přímoúměrné ceně, nevidím problém.

    16.07.2012 20:12
  • nahlásit admin

    Upozorňuji všechny nově příchozí designéry, kteří do soutěže již přispěli, že u soutěží na logo je povinné dodržet podmínku, že návrhy musí být vytvořeny ve vektorech (potvrzujete to i při nahrávání designů). Zároveň prosím, abyste věnovali větší pozornost kvalitě zpracování návrhů.

    16.07.2012 18:39
  • nahlásit baksa

    TO: lVlorf3usPřesně tak

    16.07.2012 11:28
  • nahlásit lVlorf3us

    Škoda, pár s lavičkou a parkem už mě napadlo. :) Takže tedy chcete spíše něco klidně abstraktnějšího, ale aby to upoutalo.. respektive něco jako značku, pokud to tedy bude používané i na výrobcích. Dobrá, děkuji za odpoveď.

    16.07.2012 11:11
  • nahlásit baksa

    Dobrý den, chceme vytvořit originální logo, které nebude poutané na činnost společnosti. V budoucnu se její zaměření může změnit a neradi bychom prodávali např. intimky s lavičkou v logu :)  

    16.07.2012 11:07
  • nahlásit Joudenix

    Pro pochopení zadavatele projektu bych doporučil nahlídnout na jejích oficiální stránky http://www.zahradni-lavicky.cz/.

    16.07.2012 9:29
  • nahlásit admin

    lVlorf3us: Zadavateli jsem již předem emailem sdělil, že vzhledem k omezenosti informací v zadání může počítat s doplňujícími dotazy v diskuzi. Předpokládám, že se Vám k tomu vyjádří hned, jak se k tomu dostane.

    16.07.2012 9:06
  • nahlásit lVlorf3us

    Dobrý den,přiznám se, že po trojnásobném přečtení nemám absolutně tušení, co teda tvořit za logo.Ten nákup a prodej se tedy týká (bude týkat) pouze městského mobiliáře? Nebo co všechno se bude kupovat a prodávat? Jestli znak se tedy vytvořit tak, aby vyjadřoval jakési vybavení města, anebo se zaměřit na to, že půjde o nákup a prodej (tedy nějaké zprostředkování produktů zákazníkům).Děkuji předem za jakoukoli reakci, zatím vážně nevím, jak to uchopit.

    16.07.2012 8:55
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.