Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo pro hotel

Zadáno uživatelem automedik v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
zdravím všechny, potřebovala bych vyhotovit logo pro hotel (apartmány)
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
9.02.2017
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 000 Kč
2. místo1 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
68
Aktivních:13
Vyřazené zadavatelem:28
Smazané designérem27
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Chill
Popis
Logo by mělo být jednoduché, snadno zapamatovatelné. Název Chill se bude vyřezávat do překližky, vše ostatní, složitější, jako je apartments a logo se vypálí.
Název společnosti
JOKELAND s.r.o
Obor podnikání
Ubytovací služby
Cílová skupina
Turisté zahraniční, částečně tuzemští
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#40
4
MiaQy
#40
Hodnocení: 80/100 nahlásit
2. místo
#4
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#31
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#72
1
fruitr
#72
Hodnocení: žádné nahlásit
#71
1
SkyTom
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
#70
0
tomasfeno
#70
Hodnocení: žádné nahlásit
#68
0
Adrelius
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
#61
0
lkrata
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
#60
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#59
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#58
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#56
1
Lukca
#56
Hodnocení: žádné nahlásit
#27
1
Darria
#27

zobrazit skryté designy (55)
Hodnocení: žádné nahlásit
1
On3more
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klein
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gottan
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
0
GENUINE
#48
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pivica
#44
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
texatop
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Multiply
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#33
Hodnocení: žádné nahlásit
0
KristynaV
#29
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
aivoreh
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JETdesign
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
0
poshposh
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JETdesign
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
0
poshposh
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lkrata
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
1
petas
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Luc4n0
#1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
jitula
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Valentin
#67
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#65
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#64
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#63
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
0
On3more
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
0
On3more
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
0
On3more
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#52
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valentin
#51
Hodnocení: žádné nahlásit
0
GENUINE
#47
Hodnocení: žádné nahlásit
0
GENUINE
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kosta
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Grafikom
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gottan
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
1
gottan
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
0
poshposh
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Adrelius
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Adrelius

    @IZIMIRUS - Kde ti můžu dát LIKE k tomu komentu, sakra :-)

    14.02.2017 22:12
  • nahlásit IZMIRUS

    Já tohle nechápu, tu vzájemnou nepřejícnost mezi kolegy, tomu se říká přející a spolupracující "komunita" Prostě prohraju, tak začnu hejtovat, na základě ničeho, nebo na základě podobizen, které dohledá každý, jenom kvůli tomu, že tomu nerozumím, mám nemám rozhled. : )  Vítejte v ČR, kde se úspěch neodpouští. Takovéto diskuze se vedou u každého druhého projektu. Je obrovský rozdíl mezi kopírováním a podobností. Navíc záleží vlastně z 90% pouze na klientovi co preferuje, buď preferuje zajeté kliše, což je většina a nebo preferuje naopak propracovaný, originální  a promyšlený návrh, což je menšina. To jaká se objevují loga v soutěžíš je čistě a jen vizitka klientů, kteří toto poptávají. Grafici pouze reagují na poptávku a přístup klienta. Projeďte si 50 projektů na zpět a pochopíte.Teď neobhajuji přímé kopie 1:1, kopie pixel na pixel, kopie z fotobank a designery, kteří opravdu naférovku vykrádají práce ostatních. Teď se tu bavím o logách, které jsou méně čí více zamenitelné, originální, klišé atd. Čím více je logo jednoduché, nedej bože minimalistické, tak tím více se snižuje jeho přirozená "originalita" v celosvětovém měřítku, to je prostě fakt. Obzvláště pokud se jedná o klišé témata, zajeté symboly, tématiku, písma atd. Jedním způsobem jak se tomuto problému vyhnout, je kombinovat symboly, několik symbolů do sebe a tak tvořit co nejvíce možné "originální" návrhy, problém těchto log je v tom, že ztrácejí na jednoduchosti. Časem, až vytvoříte tak 500 log a více, až za 3-4 roky uvidíte tisíce a tisíce log z celého světa, pinterestu, behance, dribble atd. zjistíte jednu smutnou věc, 100% originál neexistuje, ani existovat nemůže, už vůbec né v této cenové relaci ani v té vyšší, spíše naopak. Až uvidíte logo M, které používá Moneta Bank u 50 různých grafiků, na deset různých způsobů, tak pochopíte o čem mluvím. Jednou z cest, je dělat ilustrovanější a propracovanější loga, ale pokud máte v zadání jednoduché, minimalistické, technicky omezené logo, je to docela problém. Téměř vlastně u každého grafika najdu, dohledám loga, které jsou podobná tomu co má třeba v portfoliu, ale to neznamená, že kopíroval, jedná se o podobnost, která bude větším a větším problémem. Uvědomte si, že takových portálů jako je topdesigner, jsou v zahraničí stovky, desítky fotobank a grafíků, každý den chrlí na internet tisíce a tisíce log. Tisíce čtverečků, tisíce písmen A, bambilion lvů, orlů, fitnes smbolů, miliarda realitních domečků atd. :D Podobné logo dohledáte téměř vždy, ale nemělo by se stát, že se bude jednat o kopii 1:1, pixel na pixel. Od toho je tu grafik, aby ten tisíckrát vytvořený symbol z písmena L, udělal po tisícátéprvní jinak a originálněji ale stejně dohledáte jiné podobnéL, třeba v kosočtverce. Neverending story. A zrovna když si mylsíte, jaké jste vytvořili TOP originální logo, máte z toho radost, tak následný Google reserach Vás hned vrátí zase do reality a vlastně i na počátek skicování. :D Jde o to, že vytvořit kvalitní logo zabere spoustu práce, hodin času, přemýšlení, prostě je s tím "sraní" a pak přiběhne parta hic a tvrdí Vám, že to co jste dělali několik hodiny, jste vlastně na základě nějakého podobného symbolu támhle někde okopíroval. To pak zklame. : )Prostě tyhle diskuze, kde někdo dohledá podobné logo a začne nekonečný "hejt". Podle této teorie by byla většina světových TOP grafických studií a designerů, podle Vás "kopky". Chce to trošku nadhled, než začnu někoho z něčeho osočovat, obzvláště pokud se jedná o poctivé TOP designery jako je grafikom, anymator a ostatní, kteří za sebou mají mraky referencí. :) 90% log, které jsou v soutěži jsou někde nečemu podobné, nebo ve mě vyvolávají dojem "to už jsem někde viděl". Ale to by jste museli schladnou a podívat se na tuto nekonečnou problematiku objektivě...

    14.02.2017 16:53
  • nahlásit Multiply

    Spoustu problému kvůli "grafikům" kteří kopírujou... Ale na mou otázku k logo nikdo neodpověděl... Mohu vědět důvod? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký večer S pozdravem Matěj Dolejší Multiply

    12.02.2017 19:21
  • nahlásit vojtechzoor

    no docela suchý loga... :-/

    12.02.2017 9:02
  • nahlásit Grafikom

    Přátelé, nedá nám to neodpovědět. Ad 1) Naše logo pracuje s obecně vnímaným symbolem pro prostor (což evokuje v aktivním i pasivním klientovi to, co evokovat má. Navíc, pokud by onen prvek nebyl obecně vnímaným symbolem, ale unikátním piktogramem jedné značky nepoužili bychom jej - je to stejný princip jako u "ležaté osmyčky", štítu, etc. ). Náš koncept má originální charakter i osobitý spirit. Variace na spojení L+L existují asi jako na kterákoliv jiná písmena. Nicméně se spojením LL se setkáte primárně v rámci prvních písmen 2 slov (Law&Lawyers, List Logics, LL Audio, etc.). Náš koncept pracuje s kompozicí složenou z koncových písmen LL, navíc jde o hru pouze s jediným slovem a stavbou takového charakteru, že jednoduše a důvtipně splyne se slovem, přičemž evokuje půdorys, apartmán, prostor, zónu... Zkrátka vše, co je v dokonalé symbióze se slovem CHILL, tak, aby každý okamžitě pochopil. Ad 2) Každý, kdo se účastní výběrových řízení a veřejných zakázek (teď pomineme soutěže ve virtuálním prostoru) velmi dobře ví, že nedílnou součástí těchto výběrovek je samozřejmě i vizualizace. Myslím, že je namístě dodržet stejnou úroveň bez ohledu na to, zda jde o "soutěž" do 10.000 nebo nad 100.000. Opravdový profesionál chápe a ví, že logo musí být především aplikovatelné a musí prokázat, že to tak je, že na to jeho koncept má. Logo se vždy v reálném prostoru bude nacházet na podkladu (ať je to ražba, polep vozu, potisk reklamních předmětů nebo leták), vyjímkou bude pouze web, kde zůstane vektor "syrový". Navíc zde zadavatel výslovně napsal, že se logo bude vyřezávat, sekundární prvky se následně vypálí. Tedy je navýsost na místě mu alespoň z části dopřát vizualizaci a pomoci mu v rozhodování. Další prezentace je na zvážení každého tvůrce. "...práci bez zbytečných efektů a kradených návrhů." - co k tomu dodat, znevažujete práci všech kolegů i portálu. Přitom je jejich práce profesionálně odvedená, na úrovni kritérií veřejných zakázek a výběrových řízení.S úctouGRAFIKOM

    12.02.2017 6:35
  • nahlásit Unchotables

    Přátelé, nedá mi se nezeptat. Opravdu se tady bavíme o "geniálním" nápadu otočit písmeno "L", o automatických generátorech loga na pozadí nebo pozadích? Nechci znevažovat práci nikoho, dokonce si některé z grafiků profesně vážím. Nemohu se ovšem zbavit pocitu, že když odstraním u některých návrhů pozadí, efekty a prvky které najdu ve fotobankách, moc toho nezbude. Před nedávnem tady skončila soutěž kde 2 oceněné návrhy byli z fotobanky a třetí dokonce ukradené registrované logo. Apeluji proto na vás schopné, zkuste nabízet kvalitní práci bez zbytečných efektů a kradených návrhů. Dík.

    12.02.2017 4:56
  • nahlásit Grafikom

    johnnY:K "ukradenému" pozadí gottan: jde o mockup, který použijete zdarma nebo si jej jako třeba my nakupujete, tudíž je naprosto relevantní, že se sejdou dva stejné (obzvlášť pokud jsou zdarma a designér třeba nechce investovat 10, 20 dolarů). Toto by nemělo být přetřásáno jako nekalé jednání (prezentace není stejná). Ostatní je samozřejmě na zvážení.

    10.02.2017 18:59
  • nahlásit gottan

    Pěkný večer Vyjadřuji se k diskuzi jako jeden z ”podvodníků”. Komentář k prvnímu návrhu jsem nezaregistrovala a nahrála jsem jej podruhé, jelikož u prvního jsem zapomněla dodat slovo ”apartments”. Na předešlé designy jsem před tvorbou vlastní práce nedívala, a to se mi také vymstilo. S klidným svědomím mohu říci, že jsem návrh nikomu neukradla a ani si z nikoho nedělám srandu. Nad tvorbou svojí práce jsem strávila nějaký čas a rozhodně bych úmyslně od někoho logo ”neokopírovala”. Jen mi mohlo být jasné, že takovouto variantu loga vymyslí více lidí, má chyba je že jsem se nepřesvědčila, že jsem první kdo ho sem umístil. Nakonec jsem třetí. Svůj design tudíž samozřejmě odstraním. 

    10.02.2017 17:37
  • nahlásit Multiply

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde se bude hotel nacházet? Jestli město, hory či jiné prostředí :) Předem Vám děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne S pozdravem Multiply Matěj Dolejší

    10.02.2017 16:44
  • nahlásit admin

    johnnY: Nebojte, sledujeme to a podle toho se i zachováme. Designérka gottan byla upozorněná v předchozím návrhu a asi ze mě dělá trošku srandu, jelikož ho smazala i s mým komentářem a obratem nahrála znovu. Takže dostala ještě e-mailové varování. Pokud do zítřka nebude práce pryč ze soutěže, nebo nebude upravena do přijatelné podoby, dostane BAN za porušování pravidel a za absenci respektu k nám, zadavateli a ostatním designérům. Naše trpělivost samozřejmě nekonečná není. Podklady neanalyzujeme. To už bychom nedělali nic jiného. Pokud je to jen podklad na prezentaci, tak se to klientů netýká. Nás zajímají loga samotná. A designér si za to nese odpovědnost. A ještě poznámka.  Návrhy 14 a 16 - velká podobnost, ale v soutěži mohou zůstat oba. Pochází z neautorizovaných účtů a schvaloval jsem je v jednu chvíli. Takže se nemohl autor druhého návrhu nijak inspirovat.

    10.02.2017 16:37
  • nahlásit johnnY

    Koukám, že je to tady samá kopírka :(, kradou se nejen nápady, ale i podklady na které je lze aplikovat :DDD, mě osobně by byla hanba, ale za tu chvilku co tu jsem registrován, jsem se přesvědčil, že se zde Designéři neštítí skoro ničeho. Je to smutné :(...gotan ukradl nejen pozadí, ale i nápad a ještě k tomu se jeho logo velice nápadně podobá symblolu z loga "Horsefeathers" :D:D:D...za mě ubohost

    10.02.2017 15:24
  • nahlásit admin

    Vážení designéři, objevilo se nám zde několik návrhů, které volně navazují na návrh č. 8. Jsme v otevřené soutěži. A podstatou soutěže skutečně není vzít nějaký prvek z jiného designu ze stejné soutěže a pokusit se ho nějak "posunout". Designér, který přijde s nějakým charakteristickým zpracováním, má nárok na to, aby bylo v rámci soutěže takové zpracování už ochráněno. Vyobrazení písmen "L" tímto způsobem lze za unikátní zpracování považovat (i když ne globálně mimo tuto soutěž). I kdybyste se vůbec neinspirovali a měli svědomí čisté, je potřeba přijmout fakt, že jste se trefili do něčeho, co už někdo zpracoval. Takže je potřeba si návrhy procházet a zhodnotit, zda někdo s něčím už nepřišel první. Podobné návrhy proto v soutěži zůstat nemohou. Je třeba zachovat prostředí, ve kterém se designéři nebudou bát své nápady nahrávat. Děkuji za pochopení a prosím autory návrhů, kterých se to týká, aby své koncepty upravili do přijatelné podoby. A také prosím designéry, aby tvořili v souladu s tímto přístupem.

    10.02.2017 12:23
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.