Zadání projektuRychlý popis"Lidé často vědí, co nechtějí, ale málokdy ví, co chtějí. Se mnou se dostanete k tomu, co doopravdy chcete a
jak toho dosáhnete." - Člověk s
výraznými zkušenostmi z velkých mezinárodních korporací, kde se vlastní pílí a
výsledky své práce dostal mezi top management. - Díky tomu, co
prošel, si uvědomil, jak moc záleží na tom, aby člověk žil v souladu se sebou,
nikoli s obecně zažitými předpoklady a podle názorů druhých. - Nyní pomáhá jednotlivcům a firmám vykročit na zcela novou cestu, nebo třeba jen lehce změnit stávající, která vede k mnohem lepším výsledkům, naplnění a dlouhodobě udržitelnému růstu. Každý jednotlivec i firma má dostatek zdrojů na to, aby vyřešil/a všechny své problémy a příležitosti. Překážkou však bývá to, že když narazíme na těžkosti, potřebujeme silné vnitřní zdroje, abychom je hladce překonali. A těmi zdroji je smysl, poslání, vize, hodnoty - vnitřní zdroje. Těmi zdroji nejsou tvrdé manažerské dovednosti, peníze, kontakty na správné lidi atd. - vnější zdroje. Když jednotlivec a firma mají silné vnitřní zdroje, vždy se k těm vnějším dostanou a to je dovede k naplnění a v konečném důsledku i dostatku vnějších zdrojů. Ale když má firma nebo jednotlivec vnějších zdrojů dostatek a nedostatek vnitřních, dříve nebo později se dostaví únava, spory, stres a uvadající život. Důkazem je toho mnoho bohatých a nenaplněných lidí. Když to řeknu jednoduše: "nejdříve potřebujeme být šťastní a až pak budeme bohatí". - Petr je praktikem (nemá hlavu v oblacích), ačkoliv se výše uvedené může zdát filozofické. ZnačkaPetr VágnerPopisPetrovy životní hodnoty: 1/ Svoboda a s ní se pojící Odpovědnost - nebýt
na nikom závislý, rozhodovat se podle sebe, právo na vlastní názor a způsob
jednání, jistá neochota akceptovat autority (v případě, že nepřesvědčili o
svých kvalitách), možnost řídit sám svůj život. 2/ Prožitek vycházející z vlastních opravdových hodnot. 3/
Opravdovost -
stabilita, pravda, přímost, důvěryhodnost, trvalé hodnoty ale zároveň však změna - která je v životě zcela nevyhnutelná, příroda,
odpovědnost k planetě a přírodě, někdy opravdovost v tom
nejsyrovějším smyslu s cílem posunout druhé k uvědomění reality (jedna ze základních hodnot koučingu). 5.) Smysl - Za vším, co dělá jednotlivec a firma by měl být smysl. Když je smysl přítomný, neplýtváme energií, která je to nejcennější, co máme. Je to prosté, přesto si to málokterá firma a jednotlivec uvědomuje. Pro koho (firma nebo jednotlivec) je Petr vhodným - pro toho, kdo
chce pohlédnout do zrcadla, objevit poslání, vizi a směr, jak být lepším lídrem sebe sama. Lídr nečeká změnu od okolí, lídr ví, že změna u sebe ve výsledku přinese i touženou změnu v okolí. - pro toho, kdo má mnoho energie, nápadů, ale neumí je dotáhnout do úspěšného konce, - pro toho, kdo si jednoduše neví rady se současným stavem - pro toho, kdo
cítí, slyší a vidí, že nežije tak, jak by si přál (někdo může
cítit, že je OK, ale slyší od lidí, že je strašný a chce to řešit), - pro toho, kdo chce „žít v souladu sám se sebou“ a neví, jak na to, - pro toho, kdo
chce zlepšit nějakou konkrétní oblast svého života, - pro toho, kdo
hledá způsoby jak ANO, nikoli důvody, proč NE, - pro toho, kdo se nebojí "pohledu do zrcadla" - pro toho, kdo
nechce žít v roli oběti, což k naplnění nevede - pro toho, kdo
chce do svého každodenního žití vnést život, smysl a naplnění. Dodatečný popis[06.12. 19:28] Můžete se inspirovat a v symbolu vycházet z šipky (přiložený obrázek). Jde o to, že při rozvoji je směr nejdříve na chvíli sestupný (zkušenost, uvědomění) a poté růst. to, že hrot šipky je znázorněn tak, jak je, vychází z toho, že když dosáhneme vrcholu, ještě je tam ta malá smyčka dolů a poté opět nahoru. Zároveň by mohl být také zajímavý symbol spirály, protože rozvoj je o stálém růstu, ale i lehkých propadech. Důležité je, že výsledný dojem je vždy pozitivní a vždy směřuje nahoru. Název společnostiPetr VágnerObor podnikáníRozvoj jednotlivců i organizací (kouč, konzultant, trenér, mentor)Cílová skupinaDvojí -> firmy (vyšší top management, majitelé, ředitelé, vedoucí pracovníci), jednotlivci (kdokoli, kdo chce změnu= chce na sobě chce pracovat).Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?Minimalistický, jednoduchý, ale profesionální. Bez kudrlinek a zbytečných okázalostí, na nic si nehrající. Jasný, přímý, elegantní (jako např. design apple). Obsahující symbol (mohou ho tvořit iniciály, ale nemusí). A také umožňující změnu. Proč změnu? Oblast, ve které Petr pracuje se neustále vyvíjí a nikdy nezastaví. Kdyby se to dalo nějak vystihnout v logu bude to hodnotné plus. Prosíme zároveň o vizualizaci na vizitkách a hl. papíře.Jaké návrhy byste neradi dostali?Kýčovitý, přeplácaný, složitý. Jelikož jde o rozvoj pomocí pragmatických a systematických nástorojů, jako je koučing, mentoring a trénink, neměl by být návrh esotericky laděný. Vyhnout se barvám: šedá, hnědá, žlutá a modrá.Preferované barvynepreferujemePřílohy[06.12. 19:28]
|
Výhry
StavNahraných designů: 34 Ukončení projektu: Ukončeno Kategorie projektu![]() Platební metodyVýhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu. |
Řadit podle
|
|||
---|---|---|---|
|
6
|
5p1d3rb0y
|