Logo pro profesionála v oblasti rozvoje jednotlivců i firem

Zadáno uživatelem topsolution v kategorii Logo

Zadání projektu

Rychlý popis

"Lidé často vědí, co nechtějí, ale málokdy ví, co chtějí. Se mnou se dostanete k tomu, co doopravdy chcete a jak toho dosáhnete." 

- Člověk s výraznými zkušenostmi z velkých mezinárodních korporací, kde se vlastní pílí a výsledky své práce dostal mezi top management.

- Díky tomu, co prošel, si uvědomil, jak moc záleží na tom, aby člověk žil v souladu se sebou, nikoli s obecně zažitými předpoklady a podle názorů druhých.

- Nyní pomáhá jednotlivcům a firmám vykročit na zcela novou cestu, nebo třeba jen lehce změnit stávající, která vede k mnohem lepším výsledkům, naplnění a dlouhodobě udržitelnému růstu. Každý jednotlivec i firma má dostatek zdrojů na to, aby vyřešil/a všechny své problémy a příležitosti. Překážkou však bývá to, že když narazíme na těžkosti, potřebujeme silné vnitřní zdroje, abychom je hladce překonali. A těmi zdroji je smysl, poslání, vize, hodnoty - vnitřní zdroje. Těmi zdroji nejsou tvrdé manažerské dovednosti, peníze, kontakty na správné lidi atd. - vnější zdroje. Když jednotlivec a firma mají silné vnitřní zdroje, vždy se k těm vnějším dostanou a to je dovede k naplnění a v konečném důsledku i dostatku vnějších zdrojů. Ale když má firma nebo jednotlivec vnějších zdrojů dostatek a nedostatek vnitřních, dříve nebo později se dostaví únava, spory, stres a uvadající život. Důkazem je toho mnoho bohatých a nenaplněných lidí. Když to řeknu jednoduše: "nejdříve potřebujeme být šťastní a až pak budeme bohatí". 

- Petr je praktikem (nemá hlavu v oblacích), ačkoliv se výše uvedené může zdát filozofické.

Značka

Petr Vágner

Popis

Petrovy životní hodnoty:

1/ Svoboda a s ní se pojící Odpovědnost - nebýt na nikom závislý, rozhodovat se podle sebe, právo na vlastní názor a způsob jednání, jistá neochota akceptovat autority (v případě, že nepřesvědčili o svých kvalitách), možnost řídit sám svůj život.

2/ Prožitek vycházející z vlastních opravdových hodnot. Př: miluju jíst skvělou rybu udělanou s péčí na pláži s místním rybářem, nic mi neříká jíst rybu v 5hvězdičkovém hotelu, který vznikl před 5 lety na poušti. Není tam udržitelnost a ohleduplnost s planetou. Překonávání se, lov (ryby), adrenalin (hory, skály), život, který stojí za to.

3/ Opravdovost - stabilita, pravda, přímost, důvěryhodnost, trvalé hodnoty ale zároveň však změna - která je v životě zcela nevyhnutelná, příroda, odpovědnost k planetě a přírodě, někdy opravdovost v tom nejsyrovějším smyslu s cílem posunout druhé k uvědomění reality (jedna ze základních hodnot koučingu).

4) Klid ve smyslu vnitřní harmonie - v korporaci jsem se neuměl dostat do klidu. Vnitřní klid je moje nejvyšší meta. Ale není to v žádném případě stagnace nebo lenivost. Je to vnitřní klid.

5.) Smysl - Za vším, co dělá jednotlivec a firma by měl být smysl. Když je smysl přítomný, neplýtváme energií, která je to nejcennější, co máme. Je to prosté, přesto si to málokterá firma a jednotlivec uvědomuje.

 

Pro koho (firma nebo jednotlivec) je Petr vhodným

- pro toho, kdo chce pohlédnout do zrcadla, objevit  poslání, vizi a směr, jak být lepším lídrem sebe sama. Lídr nečeká změnu od okolí, lídr ví, že změna u sebe ve výsledku přinese i touženou změnu v okolí.

- pro toho, kdo má mnoho energie, nápadů, ale neumí je dotáhnout do úspěšného konce,

- pro toho, kdo si jednoduše neví rady se současným stavem

- pro toho, kdo cítí, slyší a vidí, že nežije tak, jak by si přál (někdo může cítit, že je OK, ale slyší od lidí, že je strašný a chce to řešit),

- pro toho, kdo chce „žít v souladu sám se sebou“ a neví, jak na to,

- pro toho, kdo chce zlepšit nějakou konkrétní oblast svého života,

- pro toho, kdo hledá způsoby jak ANO, nikoli důvody, proč NE,

- pro toho, kdo se nebojí "pohledu do zrcadla"

- pro toho, kdo nechce žít v roli oběti, což k naplnění nevede

- pro toho, kdo má odvahu vzít zodpovědnost do vl. rukou, což k naplnění vede

- pro toho, kdo chce do svého každodenního žití vnést život, smysl a naplnění.


Dodatečný popis

[06.12. 19:28]

Můžete se inspirovat a v symbolu vycházet z šipky (přiložený obrázek). Jde o to, že při rozvoji je směr nejdříve na chvíli sestupný (zkušenost, uvědomění) a poté růst. to, že hrot šipky je znázorněn tak, jak je, vychází z toho, že když dosáhneme vrcholu, ještě je tam ta malá smyčka dolů a poté opět nahoru. Zároveň by mohl být také zajímavý symbol spirály, protože rozvoj je o stálém růstu, ale i lehkých propadech. Důležité je, že výsledný dojem je vždy pozitivní a vždy směřuje nahoru.


Název společnosti

Petr Vágner

Obor podnikání

Rozvoj jednotlivců i organizací (kouč, konzultant, trenér, mentor)

Cílová skupina

Dvojí -> firmy (vyšší top management, majitelé, ředitelé, vedoucí pracovníci), jednotlivci (kdokoli, kdo chce změnu= chce na sobě chce pracovat).

Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?

Minimalistický, jednoduchý, ale profesionální. Bez kudrlinek a zbytečných okázalostí, na nic si nehrající. Jasný, přímý, elegantní (jako např. design apple). Obsahující symbol (mohou ho tvořit iniciály, ale nemusí). A také umožňující změnu. Proč změnu? Oblast, ve které Petr pracuje se neustále vyvíjí a nikdy nezastaví. Kdyby se to dalo nějak vystihnout v logu bude to hodnotné plus. Prosíme zároveň o vizualizaci na vizitkách a hl. papíře.

Jaké návrhy byste neradi dostali?

Kýčovitý, přeplácaný, složitý. Jelikož jde o rozvoj pomocí pragmatických a systematických nástorojů, jako je koučing, mentoring a trénink, neměl by být návrh esotericky laděný. Vyhnout se barvám: šedá, hnědá, žlutá a modrá.

Preferované barvy

nepreferujeme

Přílohy

[06.12. 19:28]



Výhry

4220 Kč

#1 #2 #3 #4
3700 350 170

Stav

Ukončeno

  • Garantovaný projekt
  • Zvýrazněný projekt
  • projekt na slepo

Nahraných designů: 34
Ukončení projektu: Ukončeno

Kategorie projektu

Logo

Platební metody

Výhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu.

Přejít na komentáře (7)

Nahrané designy: 34

Řadit podle  

Komentáře

Tento prostor je určen výhradně pro konkrétní dotazy na zadavatele. Ostatní komentáře budou smazány administrátorem.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace