Redesign KamPoMaturite.cz s cílem zjednodušení a zvětšení přehlednosti

Zadáno uživatelem KamPoMaturite v kategorii Webové stránky

Zadání projektu

Rychlý popis

V průběhu času jsme na náš informační portál nabalovali nové informace, produkty a služby. A tím došlo k postupnému zahuštění a znepřehlednění. Potřebujeme vnější pohled na věc a nápad, jak informace na webu přeskládat a řešit lépe vizuálně.

Cílem je, aby rodič či student našel vše na jednom místě a my plně uspokojili jeho potřebu k dobré přípravě na maturitu a přijímačky ať už dobrými články, tak produkty, které mu pomůžou.

 
Chceme, aby na první pohled pochopil, co všechno máme v nabídce a dobře se orientoval a pohyboval po stránce, prostě aby věděl, kde co je a neztrácel se.

Značka

Nové KamPoMaturite.cz

Popis

PROBLÉM:

V průběhu času jsme na náš informační portál nabalovali nové informace, produkty a služby. A tím došlo k postupnému zahuštění a znepřehlednění. Potřebujeme vnější pohled na věc a nápad, jak informace na webu přeskládat a řešit lépe vizuálně.


CO POŽADUJEME V SOUTĚŽI:

1) HOMEPAGE - to je asi ta největší výzva a když si poradíte s touto částí, máte v podstatě hotovo.

 2) 3 TEXTOVĚ INFORMAČNÍ PODSTRÁNKY - zde nám jde čistě o to, abychom viděli, jak bude grafika fungovat na dalších stránkách. Hlavička a patička budou stejné a obsah stránek je velmi jednoduchý, spíše textový. Prosíme o vytvoření designu pro tyto podstránky:

 a) https://kampomaturite.cz/prijimacky-na-vs/ - hlavní prodejní stránka pro přijímací zkoušky na vysoké školy, kdy jim ukazujeme, že pro ně máme učebnice, kurzy, online testy, testy minulých let atd.

 b) https://kampomaturite.cz/ucebnice-testy-a-knihy-k-priprave/ - hlavní prodejní stránka pro učebnice k přijímacím zkouškám na vysoké

 c) https://kampomaturite.cz/maturita/ - hlavní prodejní stránka pro státní maturitu, která ukazuje celý rozsah našich služeb, které studentům poskytujeme


NAŠE PŘEDSTAVY O VÝSTUPU A DALŠÍ SPOLUPRÁCE:

Není ambicí získat dokonalé řešení z hlediska UX. To by samozřejmě bylo na kompletní předělání systému a na hlubší analýzy. V současné době bojujeme zejména s tím, že máme dlouhodobě pocit, že graficky pokulháváme. A to by mělo být možné v zásadě rychle změnit a to díky vám.

Proto nyní nečekáme, že by soutěž vyřešila všechny případné problémy vč. UX problematiky. Pracujte s EXISTUJÍCÍM OBSAHEM a pokuste se ho uspořádat do přehlednější a vizuálně působivější verze. Důležité: je třeba zachovat reklamní bannery (neredukovat a neměnit rozměry). To je v podstatě nejlepší definice toho, co potřebujeme. Výzvy jako redukci prvků a změny ve struktuře portálu bychom řešili do budoucna důsledněji a projektově. A vítěz samozřejmě může být u toho. Nyní taková očekávání nemáme a předem jsme smířeni s tím, že soutěž nepřinese konečné řešení, ale cílem je najít designéra a vizuální styl, který nám bude vyhovovat a bude na čem stavět do budoucna.

V případě, že budeme s novým vizuálem spokojeni, budeme s vítězem rádi spolupracovat nad rámec této soutěže (vč. dodatečné odměny) a budeme společně pracovat na dalších částech portálu.

Nyní se vám pokusíme poskytnout bližší informace o obsahu našeho portálu a popíšeme důležitost jednotlivých prvků...


DEFINICE SCÉNÁŘE POHYBU UŽIVATELE:

Pokud k nám dojde student nebo rodič, který hledá informace přijde přes HP, tak by na první pohled měl vidět, že mu můžeme pomoci s maturitou, přijímacími zkouškami na vysokou, s přijímačkami na střední školy nebo u nás najde přehledy, adresáře školy a seznamy seminárek a čtenářský deník. Samozřejmě, že většina studentů nebo rodičů přijde přes vyhledávače, většinou přes nějaký článek a po přečtení kouká na naše stránky a zjišťuje, že máme v nabídce učebnice a kurzy.


KDO PŘESNĚ CHODÍ NA NÁŠ PORTÁL:

Na naše stránky chodí studenti a rodiče pro informace a nákup podkladů k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké a střední školy a státní maturitu. Většina studentů přijde přes vyhledávače a cca 20% opakovaně chodí přes HP. Hodně jich přijde pro nějakou konkrétní informaci . Např. do kdy mají status studenta, jak se odvolat atd. ideálně pro nás má takový návštěvník zjistit, že ke všem těm informacím máme spoustu produktů, které mu s tímto problémem pomohou a tudíž si je u nás nakoupí - učebnice, přípravné kurzy. Jsme vlastně takový e-shop schovaný za informační portál a chceme plnit oboje - poskytovat kvalitní informace a zároveň mít vše, co student potřebuje k úspěšnému složení maturity, přijímaček na VŠ a SŠ.


OČEKÁVANÉ AKCE JEDNOTLIVÝCH CÍLOVÝCH SKUPIN:

Máme čtyři HLAVNÍ skupiny uživatelů a k nim přísluší i různé očekávané akce:

a) Maturant nebo rodič maturanta – potřebují zjistit, co je čeká u státní maturity nebo hledají pomůcky na přípravu na státní maturitu. OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

b) Student nebo rodič studenta, který se letos chystá na přijímací zkoušky na vysoké školy – hledá učebnice, testy, přípravné kurzy na svou fakultu, kam se hlásí nebo hledá informace o přijímacím řízení OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

c) Rodič studenta, který se chystá na přijímací zkoušky na střední školy ­– rodiče dětí, které musí složit přijímací zkoušky na střední školy, hledají učebnice, testy, přípravné kurzy a základní informace o přijímací zkouškách na střední nebo informace o samotných středních školách OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

d) Studenti, kteří hledají pomoc do školy ­– student, který u nás hledá seminárky, podklady pro školní práce, čtenářský deník, jazykové učebnice OČEKÁVANÁ AKCE: našel podklady, které hledal a našel kvalitní informace, články


SEŘAZENÍ PRVKŮ PORTÁLU PODLE DŮLEŽITOSTI/GENEROVANÝCH TRŽEB:

1) PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY NA VYSOKÉ ŠKOLY – nejvíc prodáme přípravné kurzy, tzv. nulté ročníky a učebnice na přijímačky

2) REKLAMA – náš web díky své cílové skupině a přesnému zacílení využívá většina vysokých škol, vošek k bannerové a PR článkové inzerci, proto musíme zachovat velké reklamní plochy pro tyto reklamy. Naštěstí reklama u nás je vždy tematická, to znamená, že se na bannerech představují nové vysoké školy, obory a tudíž tak neruší, protože zapadá do našeho obsahu.

3) MATURITA – prodej učebnic, podkladů a kurzů ke státní maturitě

4) PŘIJÍMAČKY NA STŘEDNÍ ŠKOLY – hodně rodičů oceňuje, že u nás najdou na jednom místě všechny učebnice a informace k přijímačkám na střední školy

5) ADRESÁŘE ŠKOL, SEMINÁRKY A ČTENÁŘSKÝ DENÍK – slouží hlavně k budování trafficu, ale spousta studentů oceňuje, že tam ty informace máme


 

Název společnosti

AMOS KamPoMaturite.cz, s.r.o.

Obor podnikání

vzdělávání

Cílová skupina

Cílová skupina jsou maturanti a jejich rodiče, kteří objednávají pomůcky na zvládnutí maturity nebo přijímacích zkoušek nebo hledají informace o přijímacím řízení, školách atd. Cílové skupiny jsou detailně rozpracované v hlavním popisu.

Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?

Kritické zhodnocení současného stavu. Grafický návrh úvodní stránky a hlavních podstránek - s uvedením, co je vylepšeno a proč. Pokud bude třeba grafice přizpůsobit logo jsme ochotni změnit i logo kampomaturite.cz, které je relativně dlouhé. Všechny reklamní plochy na současném webu, musíme zachovat, protože web z nich žije a musí je i nadále nabízet, tedy leaderboard a reklamy vpravo.

Jaké návrhy byste neradi dostali?

Neradi bychom nějaké revoluční grafické návrhy, jde nám hlavně o uživatelsky příjemné a logické uspořádání. Jsme přeci jen velký informační portál a musíme všechny informace nějak rozdělit a nabídnout uživatelům.

Odkazy na řešení, která se vám líbí

www.invia.cz, www.tutor.cz, www.scio.cz,

Odkazy na řešení, která se vám nelíbí

www.sokrates.cz

Preferované barvy

modrá nebo barvy našeho loga

Přílohy

[25.6. 13:44]
[25.6. 13:44]



Výhry

16500 Kč

#1 #2 #3 #4
15000 1000 500

Stav

Ukončeno

  • Garantovaný projekt
  • Urgentní projekt
  • Zvýrazněný projekt
  • projekt na slepo

Nahraných designů: 12
Ukončení projektu: Ukončeno

Kategorie projektu

Webové stránky

Platební metody

Výhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu.

Přejít na komentáře (8)

Nahrané designy: 12

Řadit podle  

Komentáře

Tento prostor je určen výhradně pro konkrétní dotazy na zadavatele. Ostatní komentáře budou smazány administrátorem.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace