Žvýkačky na posilování čelistních svalů

Zadáno uživatelem jiri84 v kategorii Logo

Zadání projektu

Rychlý popis

Potřebujeme logo pro speciální velice tvrdé žvýkačky, které díky svým fyzikálním vlastnostem (tvrdost, plasticita, houževnatost) umožňují zatěžovat čelistní a obličejové svaly, tak aby je bylo možné posilovat.

Značka

Jawinner

Popis

V tomto bodě bych nerad ovlivňoval tvůrčí kreativitu soutěžících, takže vám poskytnu alespoň základní východiska.

CO JE DŮLEŽITÉ VĚDĚT...

Zdůrazňuji, že nejde o klasické žvýkačky ani dětské žvýkačky, tak jak je známe. Ve své podstatě jde o hi-tech produkt, který bude v jedné variantě zcela přírodní (bez použití jakýchkoliv syntetických surovin). 

CENA PRODUKTU 

V současné době není přesně stanovena, ale 1 balení, které bude obsahovat okolo 10 ks se bude v MO ceně pohybovat v rozsahu 7-10,- EUR.

OBAL A CELKOVÝ VZHLED 

Nyní pracujeme s nápady a řešíme technickou stránku a materiály. Budeme chtít, aby produkt působil: moderně, luxusně, hi-tech, amazing/natural.

Konkrétně víme, že zde použijeme dražší materiály a taktéž při samotném tisku budeme vybírat z neluxusnějších technologických úprav (hlubotisk, kombinace lesklého a matného lamina a 3D parciálního laku, atd...)

Co se týče barev, tak prozatím vidíme obal v barvě bílé nebo černé, kde částí obalu bude kraft papír.  


Posilování čelistních a žvýkacích svalů má mnoho pozitivních účinků na lidské zdraví. Ve své podstatě řeší civilizační problém, který souvisí s požíváním převážně měkkých potravin, které minimálně zatěžují čelistní a žvýkací svaly a tím vzniká celá řada zdravotních problémů.

KDO TO BUDE CHTÍT?

Hlavní pozornost tohoto produktu bude přitahovat estetický přínos této žvýkačky. Pravidelným používáním této žvýkačky získá zákazník ostřejší obličejové rysy ve spodní části čelisti, což je dle současného trendu krásy velice žádané u mužů i žen. Dalším získaným vizuálním efektem používáním této žvýkačky je odstranění takzvané ,,druhé brady“, což také uvítá mnoho žen ve středním věku, ale jistě nejen žen.

VZNIK PROJEKTU 

Prvotní motivace tento produkt vyrobit vznikala postupně na základě četných poptávek z Anglie a Francie a Německa. Čím více přibývalo zájemců o tento produkt, tím naše motivace byla silnější. Rozhodnutí udělat maximum jsme učinili v okamžiku, kdy nás oslovil prof. John Mew, celosvětově uznávaný lékař a vědec, který toto metodě zasvětil celý život.  

Samotná idea tohoto projektu vznikla v okamžiku, kdy se podařilo nalézt ideální recepturu pro požadované fyzikální vlastnosti. Toto samotné se pro nás stalo ,,malým zázrakem“, protože jsme mimo jiné tuto problematiku konzultovali s několika VŠ a společnostmi, které se zabývají výzkumem a vývojem gumových směsí. V tomto nám však nebyl nikdo schopný poskytnout byť radu, která by nás alespoň navedla správným směrem.   Vynálezce této žvýkačky pracoval na tomto produktu 1 rok. Toto období obnášelo testování mnoha surovin z celého světa a mnohdy i od několika dodavatelů. Můžeme tedy hrdě říci, že se jedná o produkt, který v celosvětovém měřítku nemá obdoby, což nám potvrzují i rešerše v celosvětové databázi patentů. Receptura je navíc připravena pro libovolné zvolení příchutě a požadovaného zatížení.

Název společnosti

GP novum s.r.o.

Obor podnikání

Výroba funkčních žvýkaček

Cílová skupina

Zde vznikám menší překážka z Brandingem, protože cílových skupin je víc: 1. Mladí dospělí muži (ve věku 16-28 let), kteří chodí do posilovny, sledují Youtube a používají Instagram. Chtějí více svalnaté čelisti. 2. To samé pro ženy, ale v menším rozsahu. Tato skupina by rostla více, kdyby si uvědomila, že žvýkání tvrdší žvýkačky jim může pomoci vyhnout se problémům s vizáží a chrápáním. 3. Matky a děti. V současné době je mnoho matek znepokojeno, že jejich děti mají křivé zuby. Tato skupina je potenciálně velká, ale v tuto chvíli je obrovský nedostatek znalostí a bude to vyžadovat mnoho práce. 4. Apnoici.. Podle statistik chrápe 25 procent mužů a 15 procent žen. Chrápání se zhoršuje se zvyšujícím se věkem. Už ve věku nad 40 let chrápe 60 procent mužů a 40 procent žen. Bude nutné vytvořit kontinuitu značky. Navíc se cílové skupiny a jejich věk v jednotlivých státech budou mírně lišit. Základním parametrem cílových skupin však budou lidé se zájmem o zdravý životní styl, sport, fitness, hubnutí, zkrášlovací procedury a alternativu jako takovou.

Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?

Moderní, luxusní, hi-tech, amazing/natural.

Jaké návrhy byste neradi dostali?

Kýčovité návrhy.

Odkazy na řešení, která se vám líbí

V tomto bodě bych nerad ovlivňoval tvůrčí kreativitu soutěžících nebo je někam konkrétně naváděl. Rád bych, aby každý soutěžící co nejvíce navnímal produkt a poskytl vlastní nápad.

Odkazy na řešení, která se vám nelíbí

Znovu...nebudu ovlivňovat

Preferované barvy

Více v hlavním popisu.

Přílohy

[03.6. 14:14]



Výhry

5000 Kč

#1 #2 #3 #4
3500 1000 500

Stav

Otevřeno

  • Garantovaný projekt
  • Urgentní projekt
  • Zvýrazněný projekt
  • projekt na slepo

Nahraných designů: 35
Ukončení projektu: 3 dnů 18:44:43

Kategorie projektu

Logo

Platební metody

Výhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu.

Přejít na komentáře (7)

Nahrané designy: 35

Řadit podle  

Komentáře

Tento prostor je určen výhradně pro konkrétní dotazy na zadavatele. Ostatní komentáře budou smazány administrátorem.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace