nový brand

Zadáno uživatelem AJetmarova v kategorii Logo

Zadání projektu

Rychlý popis

Jedinečný koncept – TEA COCKTAILS. 


 

Značka

OXO tea cocktail bar

Popis

Náš produkt (nealkoholický tea cocktail) připravujeme přímo před zákazníkem (osobní přístup) v koktejlovém baru, který má podobu prodejního stánku v obchodních centrech. Zákazník si dle svých chuťových preferencí vybere drink dle svých představ - druh čaje, příchuť, popřípadě doplnění čerstvým ovocem a bylinkami. Výslednou skladbu drinku zákazníkovi předáváme v  stylovém plastovém kelímku (700ml). (design kelímku je možné upravit na základě vybraného loga).   

Jsme ATRAKTIVNÍ, prémioví, jsme hraví, sexy, exklusivní a jsme průkopníky v pojetí tvorby a konzumace čajových koktejlů, nikdy nebudeme stejní, jsme kreativní, nezávislí, variabilní, nespoutaní, jiní, tajemní, (originálni/jedineční), jsme žádaní.

Zákazníci jsou součástí komunity OXO, kdy se spolupodílejí na vytvoření jedinečného a kvalitního produktu (mixujeme drinky na základě jejich chuťových preferencí). Důvěřují nám. Podílí se na testování příchutí, kombinování chutí, emocí a tvorbě jedinečných drinků. Vyžadují absolutně nejvyšší kvalitu produktu, transparentnost, férovost a inovaci. OXO je výjimečné v kvalitě lokálních surovin, čerstvých surovin, neobvyklých surovin, jsme produktem mladé generace (jich samých – věřím sám v sebe). Zákazník přesně ví, co od OXO čekat, nekonečná škála chutí a možností.

Uvádíme novou značku na trh – chceme, aby zákazníci byli nadšení z nového produktu (WOW), aby téměř okamžitě chtěli být součástí, jsou zvědaví, chtějí se cítit VIP, exklusivně. Podporují tvorbu lovebrand; opakovaně kupují produkt; chceme aby hrdě sdíleli náš produkt na všech sociálních sítích (pyšní se produktem); chce aby je vrstevníci viděli s produktem, chce ochutnávat nové a nové kombinace chutí, je loajální.

Název společnosti

BubbleStar

Obor podnikání

gastronomie - nápoje

Cílová skupina

Dívka/žena + chlapec/muž 15-35 let, moderní, nepředvídatelný, náročný, cílevědomý, sebevědomý, exklusivní, atraktivní, idol mezi svými vrstevníky, zdrojem pozornosti, jedinečný, originální, sebevědomý, inspirativní, střední až vyšší třída.

Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?

Čistý jednoduchý styl, který osloví širokou cílovou skupinu našich zákazníků. Chceme být lovebrand (ve stylu starbucks, apple), nabízíme zákazníkům mnoho různých kombinací nápojů, náš produkt je emotivní, atraktivní, sexy. Udáváme zcela nový módní směr a prolamujeme čajovou a barovou kulturu. Jsme lokální, produkty jsou primárně z českého trhu, ale chceme být světoví (expandujeme na další trhy střední Evropy a dál).

Jaké návrhy byste neradi dostali?

návrh zaměřený pouze na volbu fontu. Dětské zpracování. Přeplácaný grafický návrh.

Odkazy na řešení, která se vám líbí

nechceme omezovat

Odkazy na řešení, která se vám nelíbí

Kofola, UGO

Preferované barvy

zelená (přírodní), černá/bílá (čistota), popř. červená (chuť)


Výhry

6500 Kč

#1 #2 #3 #4
5000 1000 500

Stav

Ukončeno

  • Garantovaný projekt
  • Urgentní projekt
  • Zvýrazněný projekt
  • projekt na slepo

Nahraných designů: 21
Ukončení projektu: Ukončeno

Kategorie projektu

Logo

Platební metody

Výhry jsou designérům vypláceny formou bankovního převodu.

Přejít na komentáře (8)

Nahrané designy: 21

Řadit podle  

Komentáře

Tento prostor je určen výhradně pro konkrétní dotazy na zadavatele. Ostatní komentáře budou smazány administrátorem.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace