Grafická soutěž

Grafické soutěže jsou zajímavým způsobem, jak získat práce z oblasti grafického designu. Jejich organizace a vyhodnocování jsou však velmi náročné na čas. Náš portál TopDesigner.cz, který vznikl na začátku roku 2012, uspořádání grafických soutěží značně zjednodušuje. Nyní můžete na jediném místě okamžitě oslovit stovky designérů, komentovat obdržené návrhy a vaše designérské soutěže snadno vyhodnocovat.


Jaké hlavní výhody grafické soutěže přinášejí?


Více kreativních přístupů najednou

Soutěže o nejlepší design pro váš projekt se účastní více grafiků a každý z nich vždy zvolí jiný přístup. U běžných zakázek musíte spoléhat na limitovanou kreativitu jediného grafika.

Větší pravděpodobnost, že obdržíte grafický návrh, který hledáte

Tato skutečnost souvisí s předchozím bodem. Tím, že oslovujete celou komunitu grafiků, tak si zvyšujete šanci, že naleznete někoho s opravdu zajímavým nápadem.

Designéři spolu soutěží

Zapojení grafici se snaží předchozí návrhy překonat a snaží se své designy stále vylepšovat.

Platíte jen za návrh, který se vám líbí nejvíce

Vyhnete se tak skutečně špatným návrhům. Jednoduše je můžete odmítnout.


Na co nesmím zapomenout při uspořádání grafické soutěže?


U grafických soutěží je naprosto klíčová správná komunikace s designéry. Na našem webu doporučujeme sledovat následující čtyři body, které vám dopomohou k získání maximálních výsledků z vaší soutěže:

  1. komentujte obdržené návrhy - u každého obdrženého návrhu můžete po přihlášení napsat komentář. Doporučujeme poskytnout slovní komentář alespoň designům, které se Vám nejvíce líbí. Když designérům neřeknete, co přesně chcete, tak nemohou vědět, jak své návrhy zlepšit.
  2. hodnoťte návrhy hvězdičkami - na místě, kde lze vkládat komentáře, lze design ohodnotit hvězdičkami (1 až 5). Pokud nemáte čas slovně komentovat všechny návrhy, tak udělte alespoň hvězdičky, aby designéři věděli, na čem jsou.
  3. můžete komunikovat přes soukromé zprávy - u každého designu je možné kontaktovat designéra přes soukromou zprávu - designérovi můžete udělit rady a instrukce pro zlepšení návrhu osobně.
  4. nebojte se selektovat návrhy, které se Vám nelíbí - pokud se Vám návrh vůbec nelíbí a je pro Vás nepřijatelný a nešlo by jej dále rozvíjet, tak u návrhu klikněte na tlačítko "akce" a zvolte možnost "Děkuji, nemám zájem". Tento design bude pak pro designéry jasně označen jako ten, který si nepřejete.

Tímto způsobem můžete teoreticky zdvojnásobit, nebo ztrojnásobit konečný počet designérů, kteří se grafické soutěže zúčastní. Zároveň budete mít soutěž plně pod kontrolou a zvýší se i kvalita všech designů. Designéři, kteří neuvidí nějaký ohlas na svoji práci, tak nebudou mít motivaci nad svým designem pro Vás již dále přemýšlet a už žádný jiný a lepší nepřidají.

Pokud tedy hledáte nový design vašeho loga, webu, tiskovin, nebo jiných grafických prací, designérská soutěž pro vás bude vhodnou volbou!

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace